Deel 3

60 6 0
                                    

POV: ANOUK

Ik word wakker met een droge mond en barstende koppijn. Gelukkig kan ik me nog alles herinneren van gisteravond. Sem en Lianne waarschijnlijk niet meer. Ik kijk naar Sophie en zie dat ze wakker is. "Heeii" zegt ze. Ik lach. "Zullen we gaan ontbijten ik heb honger" zeg ik. Sophie knikt en staat op. We doen onze bikini aan en een shortje met croptop. "Zullen Sem en Lianne al wakker zijn?" vraagt Sophie. "Naah denk het niet" lach ik. We lopen naar de kamer naast ons. "Eey doe open" zeg ik en bons op de deur. Sem doet open met een slaapkop. "Ontbijt" zegt Sophie blij. Sem zucht en loopt verder de kamer in. Wij lopen mee. Lianne licht op bed met net zo'n kop als Sem. "Ik heb koppijn" zegt ze. "Wahaha je wil niet weten wat wij gisteravond hebben gedaan" lach ik. Meteen zit Lianne rechtop en Sem draait om.

POV: SEM

Anouk en Sophie hebben verteld wat we gisteren hebben gedaan. Sommige dingen komen me bekend voor, maar ik schaam me echt. Bij het ontbijt zijn wij de enige. Niet zo heel raar, want het is echt al 12.00. "Gaan we vandaag naar het strand?" vraagt Lianne. We knikken. Daar heb ik ook best wel zin in. "Niet naar het zwembad?" grijnst Sophie. "Uuhm nee" lach ik. "Nou jullie twee wilden gisteravond bij hun zitten" lacht Anouk. Lianne en ik zuchten. Dan krijgen we alle vier de slappe lach. En niet zo zuinig ook.

We liggen nu een halfuur op het strand. "Gaat er iemand mee zwemmen?" vraag ik. "Jaa" zeggen ze alle drie in koor. We lopen naar de zee. "Jaaaaaaa" wordt er geschreeuwd en voor dat ik het weet word ik vol het water in geduwd. Als ik boven kom, zie ik Anouk, Sophie en Lianne ook proesten. Ik kijk voor me en zie Rein staan. De andere jongens zijn er ook. Oke what the fack!! Ik kijk naar Lianne en ik weet niet wat ik moet zeggen of doen. Dan kijk ik naar Anouk en Sophie, ook die staan nog steeds verbijsterd te kijken.

POV: NILS

Oke ik had wel een iets andere reactie verwacht van de meiden. Ik bedoel, gisteravond waren ze echt super druk enzo. Nu staan ze een beetje te kijken. "Hooi" zeg ik dan maar. "Hoi" zegt Lianne nog half proestend. "Gaat het?" vraag ik. Ze knikt. "Dusss gaan jullie mee zwemmen?" vraagt Rein. "We staan al in het water" lacht Sem. De meiden beginnen te lachen. "Kom" zegt Owen en we lopen verder de zee in. "Gaan jullie vanavond weer uit?" vraagt Daan aan de meiden. Ze knikken. "We gaan de stad in. Lekker een meidenavond" zegt Anouk met nadruk op meidenavond. Oke, dat is duidelijk. "Nou misschien zien we jullie dan nog" zeg ik en loop richting het strand. De jongens lopen met ons mee. Dat ging dus anders dan gepland. Als ik bij de handdoek ben kijk ik nog een keer naar Lianne en ga dan liggen.

POV: LIANNE

"Sukkel" zeg ik tegen Anouk. "Wat?" lacht ze. "Lianne is verliieeefd" zegt Sem plagerig. "Niet, maar ik vind het wel rot" zeg ik. "We zien wel. Waarschijnlijk stalken ze ons toch wel" zegt Sophie. We beginnen te lachen. Ik zie Sem naar Rein kijken en duw haar kopje onder. "Waarom?" lacht Sem als ze boven komt. "Vissen in het water zijn leuker dan Rein"lach ik. Sem wordt rood. "Gaan we naar de handdoeken?" vraagt ze. Ik kijk naar Anouk en Sophie en kom niet meer bij.
"Ze hebben wel allemaal een sixpack" zeg ik als we bij de handdoeken zijn. "Wie?" vraagt Sophie. We kijken haar alle drie tegelijk aan met een blik van: ooh doe niet zo dom. "Ooh die" zegt ze dan.

-in de avond-

We lopen naar het stadje. "Oke ik heb er nu al zin in" zeg ik. "Jaaaa" zegt Sem blij. "We gaan we gewoon jongens fixen he" zegt Anouk. "Ja maar ze gaan nie mee naar de hotelkamer he want ik ga nie weg" lacht Sophie. Ik kijk Sem aan en we beginnen te lachen. Ze weet precies wat ik bedoel: Rein komt de kamer niet in. "Nils ook niet hoor" zegt ze dan tegen mij. "Ooeeh Lianne en Nils" zegt Anouk. "Jij en Daan dan" lach ik. "En Sophie en Owen"lacht Sem. "En dan blijvn Sem en Rein over" lacht Sophie. Oke dit is erg en we hebben nog niet eens wat gedronken. "Zullen we ze gewoon gaan fixen. Alleen voor de vakantie" lach ik. "Is goed meer dan de vakantie willen hun waarschijnlijk toch niet" lacht Sem. We kijken Anouk en Sophie aan. "Okee" zuchten ze dan. "Oke let's find our boys" zeg ik en we gaan verder.

POV: SOPHIE

"Die vinden we nooit meer" zucht ik. "Nee inderdaad" zegt Sem. "Gaan we terug naar het hotel?" vraagt Anouk. We knikken en lopen terug. "Gaan we slapen of nog iets drinken?" vraag ik. "Nog iets drinken" zegt Lianne meteen. "Ik ken wel een borrel gebruiken" voegt ze er zuchtend aan toe. "Ist zwaar meiske?" vraag ik en zwaai mijn arm om haar heen. Ze knikt. "Wat ist dan?" vraagt Sem en ook zij komt er nu bij. "Oh ik heb gewoon zin in een borrel" lacht Lianne. "Doen wij mee" lacht Anouk en zij komt er nu ook bij lopen. Man wat houd ik van deze meiden!

Hold Me Tight ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu