Deel 10

57 5 0
                                    

POV: LIANNE

Ik voel dat ik rood word. "Uuhm dat we..." zeg ik. "Dat we nog een keer zo dronken worden dat we niet meer kunnen staan" zegt Sem dan snel. "Ja" zeggen Anouk en Sophie volmondig. Ik kijk ze dankbaar aan. "Nou dat is al bijna gelukt" lacht Nils en zet het ontbijt voor me neer. "Duss... wat gaan we vandaag doen?" zegt Rein. "Zwemmen!" zeggen Anouk, Sem, Sophie en ik in koor. "Oke dat dus" zegt Owen. We lachen en eten ons ontbijt verder op. Als we klaar zijn lopen we met z'n allen naar boven om de zwemspullen te pakken. "Dat was maar net optijd Sem" zeg ik tegen haar. "Ja het kwam echt in een keer in me op" lacht Sem. We pakken de handdoeken en eten en lopen dan naar de lobby. Na vijf minuten is iedereen er en gaan we naar het zwembad. Ik heb met spullen neer gelegd en loop samen met de meiden naar de rand van het zwembad. "Oke let op de jongens. Die gaan ons er sowieso in duwen" zegt Sem. "Oke ik wil hun er ook een keer in duwen" lacht Sophie. "Dat moet echt een keer lukken!" lacht Sophie. "Wat?" We draaien om en ik zie de jongens. "Dit!" zeg ik en duw Nils het water in. Meteen duwen de meiden de andere jongens er ook in. We lachen en komen niet meer bij. Ik geef de meiden een high five en we staan glunderend te kijken. De jongens klimmen het water uit. "Waag het niet!" roep ik en loop naar achteren. "Nee Rein please!" zegt Sem. "Eigen schuld" zegt Owen. "Oke sorry sorry" zegt Anouk. "Wat krijgen we ervoor terug?" zegt Daan. "Uuhm een kusje" zegt Sophie. De jongens kijken elkaar aan. "Oke dan" zegt Nils. We lopen naar de jongens toe en geven ze een kusje. Meteen worden we opgetild en als nog het water ingegooid. Ik kom boven en zie de jongens lachen. "Dat was niet cool!" zegt Sem proestend.

*Einde van de vakantie*
POV: SEM

Vandaag gaan de meiden en ik naar huis. Ik kijk op de wekker en zie dat het 08.00 uur is. Ik zucht en draai me om. "Kan jij ook niet meer slapen?" vraagt Lianne. "Nee. Ik wil nog niet naar huis" zeg ik. "Je gaat Rein missen he?" zegt ze. "Jaa. Ook al had ik me voorgenomen voor alleen de vakantie. Jij Nils ook he?" vraag ik. "Jaa denk het wel" zegt ze. Ik ga bij haar liggen en we geven elkaar een knuffel. "Zullen we naar Anouk en Sophie gaan?" vraag ik. "Zijn die niet met Owen en Daan?" vraagt Lianne. "Volgens mij niet" zeg ik. We staan op en lopen naar de kamer naast ons. Ik klop op de deur en Sophie doet open. "Oh heeii. Kom binnen" zegt ze. We gaan met z'n vieren op het bed liggen. "Dit was de beste vakantie ooit!" zegt Anouk. "Echt wel. Ik ga alles zoo missen!" zegt Sophie.
Na een halfuurtje staan we maar op en gaan alvast ontbijten. Beneden is nog bijna niemand. "De jongens slapen zeker nog?" vraag ik. "Denk het wel"zegt Lianne.

POV: NILS

Ik word wakker en kijk op de wekker. Het is 11.00 uur. Ik draai om. In een keer bedenk ik me dat de meiden vandaag naar huis zouden gaan. Ik schud Rein wakker en we kleden ons om. Dan gaan we naar Daan en Owen. Die waren het ook al vergeten. Als we allemaal klaar zijn lopen we snel naar het ontbijt. Daar zit het helemaal vol, maar de meiden zijn er niet. "Denk je dat we te laat zijn?" vraagt Rein. "Ik hoop het niet" zegt Owen. "We kunnen bij de balie vragen of ze al uitgecheckt zijn" zeg ik en we lopen naar de balie. Shit! De meiden zijn al weg...

POV: SOPHIE

We zitten in de bus. De jongens zijn niet meer gekomen en we wilden ze ook niet meer wakker maken. We zitten hier nu een beetje voor ons uit te staren. "Ik had zo graag afscheid willen nemen" zeg ik dan. "Ja misschien hadden we ze toch wakker moeten maken..." zegt Lianne. "Kom hier" zegt Sem en ze trekt ons in een knuffel. "Ik hou van jullie" zegt Anouk. "Wij ook van jou" zeg ik.
We staan bij het inchecken en ik geef mijn paspoort aan de vrouw. Als we allemaal klaar zijn lopen we naar de douane. Ik kijk achterom. Dit was dan de vakantie...

Oeeh hoe gaat verder...?😏😂

Hold Me Tight ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu