Deel 4

53 7 0
                                    

POV: LIANNE

We lopen de bar van het hotel binnen. "Daar zijn de jongens" zeg ik als we binnen komen. Ze zitten met nog meer jongens te lachen. Ik zucht en ga aan de bar zitten. "Gaan we niet bij hun zitten?" vraagt Anouk. "Ik denk niet dat ze daar nu op zitten te wachten" zegt Sem. "Fixatie level nul" zegt Sophie. We lachen en bestellen shotjes. We gooien ze achterover en bestellen er nog eentje. Ook die gaat meteen achterover. "Niet weer te veel he" We draaien ons om. De jongens staan er en die andere jongens zijn in een keer weg. "Nee nee" zeg ik zuchtend. "Lianne is mooee" zegt Sem. Ik kijk haar aan en begin te lachen. Dan kijk ik naar Sophie en Anouk. Nu krijgen we de slappe lach. "Oke geen alcohol meer voor jullie" zegt Nils en hij duwt ons van onze krukken. "Wat gaan we doen?" vraagt Anouk. "Wij gaan naar het strand en jullie gaan mee" zegt Daan. We worden richting de deur geduwd. Ik kijk de meiden aan. Waar komt dit vandaan?

POV: REIN

Ik duw Sem richting de deur. Ik zie de meiden blikken wisselen. Ik wil ook vrouwentaal kunnen spreken, want ik snap er echt niks van. Buiten duwen we ze nog steeds. "We kunnen wel zelf lopen hoor" lacht Sem. Ik laat haar los. Als Nils Lianne los laat valt ze bijna. Ze hing helemaal en ja als die steun in een keer weg is...
"Wat gaan we op het strand doen?" vraagt Sophie. "Geen idee" lacht Owen. "Weet je. Toen ik jullie zag dacht ik echt dat ik jullie kende" lacht Lianne. Ik kijk de jongens aan en grijns. We gaan het ze niet vertellen. Na de vakantie zien we ze toch niet meer. Daar is de vakantie voor: meiden fixen en dan daarna weer gewoon kunnen vergeten.

POV: SEM

We zijn op het strand. Het is best koud. "Zullen we gaan zwemmen?" vraagt Rein dan. "Jullie mogen gaan, maar ik ga niet meer zwemmen" zeg ik. De meiden knikken. "Oke wij wel?" vraagt hij aan de jongens. Ze knikken en trekken dan hun shirts en broeken uit. Oke blijkbaar gaan hun in hun onderbroek. "Hebben jullie het ook zo koud?" vraagt Lianne dan. "Jaa best wel en toch is het 20 graden" zeg ik. "Tja dat krijg je als het overdag iets van 35 graden is" zegt Sophie. De jongens komen terug. Ze schudden zich een soort van uit. "En bedankt" zeggen we in koor. We kijken elkaar aan en lachen. "Hebben jullie het koud?" vraagt Nils. We knikken. "Aaah knuffel om op te warmen?" zegt Rein en hij spreidt zijn armen. "Nee dankje jullie zijn nat" zeg ik en sta op. Ik trek Lianne op en daarna Anouk en Sophie. "Wij gaan terug naar het hotel" zeg ik dan. Lianne knikt. "Ohw" zeggen Anouk en Sophie in koor. "Jullie mogen wel hier blijven" zegt Lianne.

POV: NILS

Uiteindelijk zijn Rein en ik meegegaan met Sem en Lianne. De rest bleef nog op het strand. We staan voor de deur van de kamer van Lianne en Sem. "Dankje voor het meelopen" zegt Lianne. "Jullie mogen nog wel wat drinken hier op de kamer" zegt Sem dan. Ik kijk naar Rein en we knikken. We lopen verder. Ik dacht dat onze kamer een rotzooi was, maar deze is echt erg! "Ja sorry voor de rommel" zegt Lianne die me waarschijnlijk had zien kijken. We stappen over de troep heen en gaan op het bed zitten. "Uuhm ja hier hebben we niet zo veel. Cola of Ice-T" lacht Sem. "Cola" zeggen Rein en ik in koor.
We liggen nu op het bed. Lianne was in slaap gevallen en Sem even later ook. "Wat doen wij? Gaan we weg of blijven we hier?" vraag ik aan Rein. "Hier blijven"zegt hij meteen. Ik lach en ga even goed liggen. Met zn vieren op een bed voor twee mensen is best krap. Ik leg mijn handen onder mijn hoofd. Ik voel mijn ogen zwaarder worden. Op het laatste moment voel ik iemand bij me komen liggen. Ik ben alleen te moe om te kijken...

Hold Me Tight ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu