POV: REIN
"Zullen we erbij gaan staan?" zeg ik en ik loop al richting het podium. "Uhm nee gast" lacht Nils. We kijken weer naar de meiden. Ze zien ons staan en zwaaien super blij. Ik lach en ga dichter bij het podium staan. "Kom er ook op" roept Sem. Ik kijk de jongens aan die hevig nee schudden. Ik knik dan ook van nee. De meiden kijken elkaar aan en springen dan het podium af. Meteen lopen er allemaal jongens op hun af. "Uhm nee" zeggen ze en lopen naar ons toe. "Houden jullie niet van dansen?" vraagt Lianne. "Jawel maar niet op het podium" lacht Nils. "Hebben jullie nog nooit op een podium gestaan?!" vraagt Sophie. De jongens en ik kijken elkaar aan. "Nope" zegt Daan. Fijn, nu kunnen we het ze helemaal niet meer vertellen van MainStreet...
POV: LIANNE
Het is 02.00 uur en de jongens willen terug naar het hotel. "Aah nog heeeeel even??" vraag ik met pretoogjes aan Nils. "Het is zooo gezellig" zegt Sem. "Jaa pleasee" zegt Anouk. "Dan betalen wij het volgende drankje" zegt Sophie. "Oke.." zuchten de jongens. "Thank you for tonight! See you!" roept dan de dj. "Och wat jammer nou" zegt Nils met een grijns. "Ja heel erg" zeg ik net alsof ik zijn sarcasme niet gehoord had. "Dan gaan we maar terug" zucht Sem en we lopen aan. "Weet je" zegt Rein. "Nee" zeggen de meiden meteen in koor. "Ik heb nog nooit zulke meiden ontmoet die zo van feesten houden" lacht Rein. "Vast wel" zegt Sem. "Ik ook nie hoor" zegt Owen. "Oke we zijn gewoon speciaal" zegt Sophie. "Iedereen is speciaal.." zegt Anouk. "... op z'n eigen manier"maak ik haar zin af. "AMEN!" roepen Sem, Sophie, Anouk en ik dan in koor. "Owkee..." is de enige reactie die we krijgen. "Laten we maar weer normaal doen. Anders denk ik dat we ze wegjagen" lach ik.
-De volgende ochtend-
"Ey slaapkop. Wordt eens wakker" hoor ik. Ik open mijn ogen en Nils hangt boven me. "Ey meneertje, Rustaaagh" zeg ik lachend. Hij rolt met zijn ogen en ik geef hem een kus. "Kom we gaan ontbijten" zegt hij en hij trekt me omhoog. "Uhm ja wacht heel even" zeg ik en ik ren naar de badkamer. Snel doe ik wat mascara op en trek even normale kleren aan. "Oke nu kunnen we" zeg ik als ik de badkamer uit kom.POV: SOPHIE
"Oke wij gaan eten voor jullie halen en jullie blijven zitten" zegt Owen en de jonhgens lopen weg. "Oke ik moet jullie iets vertellen" zegt Sem dan. "Wat?!" zeg ik meteen. "Nou... vanacht..." zegt Sem. "Aaaah neee nooit!? Echt!?" zegt Lianne. "Oh my god wahahaha" zegt Anouk. "Dat is niet grappig, dat is gewoon leuk en goed en jaa... gewoon" zeg ik. "Ik schaam me best wel" zegt Sem. "Waarom?!" vraagt Lianne. "Nou gewoon. Oke geen idee" lacht ze. "Mooi want dat is niks om te schamen" lacht Anouk. "Nee gewoon gezond bezig zijn" lach ik. "Nou dan ben ik wel heel ongezond" lacht Lianne. "Sowieso deze vakantie nog!" zegt Sem. "Wat?" hoor ik dan. De jongens staan achter ons met dienbladen vol eten. Hoe gaan we dit nou weer vertellen?....