*Een maand later*
POV: ANOUKIk word gebeld door Sem.
A: Heeii Sem
S: Heei oh my god je raadt nooit wat ik ga vertellen
A: Haha vertel
S: De jongens van MainStreet hebben binnenkort een concert en er zijn nog kaartjes. Misschien kunnen we er naartoe gaan gewoon om te kijken wat ze doen?
A: Oke dat is best een goed idee. Bel jij Lianne dan bel ik Sophie. We spreken over een halfuurtje af bij de pizzaria
S: Oke tot zoo
A: Tot zooooIk heb Sophie gebeld en fiets dan naar de pizzaria. Sem en Lianne staan er al. "Heeii" zeggen ze. "Haaii" zeg ik. Als Sophie er ook is gaan we zitten. "Dus iedereen is het er mee eens?" vraag ik. Ze knikken. "Ik heb net nog effe op marktplaats gekeken en er staan vip kaarten" zegt Lianne en ze laat de advertentie zien. "Hoe duur?" vraagt Sophie. "Uuhm 75 euro" zegt Lianne. "Dat is best duur maar opzich is het het ook wel waard" zegt Sem. We knikken. "Moet ik ze dan bestellen?" vraagt Lianne. "Ja doe maar" zeg ik. Na tien minuten zijn de kaartjes besteld.
"Gaan jullie nog wat eten of houden jullie alleen de tafel bezet?" vraagt dan een ober. "Oh uuhm we gaan wel" zegt Sem snel en we staan op.*De dag van het concert*
POV: LIANNE
"Oke hebben we alles?" vraag ik. "Wat wil je allemaal meenemen dan?" vraagt Sem lachend. "Alleen kaartje en telefoon toch?" vraagt Anouk. "Ja en ik heb zo'n powerbank mee" zeg ik. "Oh ja" zeggen ze en ze rennen nog snel op en neer. Na twee minuten staan we weer bij de deur. "Hebben we nu alles?" lach ik. "Jaha" zegt Sophie en ze duwt ons de deur uit.
Als we uit de trein stappen is het super druk. "Oke welke kant moeten we op?" vraagt Sem. "Ik denk die kant" zeg ik. "Oke kom" zegt Anouk en we lopen naar rechts. "Uhm dit lijkt niet echt op de plaats waat we moeten zijn" zegt Anouk. "Het was tien minuten lopen" zegt Sophie. "Misschien hadden we toch naar links moeten gaan" zeg ik. Ze kijken me aan en zuchten. "Ja sorry. Kom we gaan snel want anders halen we het niet meer. De deuren gaan over een halfuurtje open" zeg ik en we beginnen te rennen.
We zijn nu terug bij het station. "Nu links dan he?" vraagt Sem. Ik knik en we rennen verder.POV: NILS
"Zo te horen zijn de deuren open" zeg ik. "Oh nou. Ze kennen ook nooit een keer niet schreeuwen he" zegt Rein lachend. "Focus jij je maar gewoon op het uiterlijk van de meiden en je duckface op de foto" zegt Owen. Rein kijkt hem aan en rolt met zijn ogen. "Kom we moeten gaan" zegt Daan en we staan op. We gaan nu een paar liedjes accoustisch zingen voor de vips, dan op de foto's, dan eten en dan pas het concert.
We lopen de foyer binnen en alle fans beginnen te gillen. Ik begin te spelen en kijk een keer de foyer rond. Er komt geen geluid uit mijn mond...