Κεφάλαιο 1

433 32 9
                                    


?- Selena κοιμάσαι ακόμη; Σήκω, δεν θα προλάβουμε.. ΣΗΚΩ!

Sel- Πω ρε Lydia σκάσε.. Δεν φταίω εγώ που ξενυχτήσαμε για να πακετάρουμε τα πράγματά σου.

Lyd- Συγγνώμη. Σήκω όμως..

Sel- Ορίστε σηκώθηκα.

Μέχρι να ετοιμαστούμε εγώ και η Lydia οι μπαμπάδες μας είχαν ήδη βάλει τις βαλίτσες στα αυτοκίνητα.

Lyd- Μπαμπά μπορούμε να πάμε εγώ και η Sel με το δικό μας και εσύ με τον Wayne με το άλλο;

Ο Wayne και ο Byron κοιτάχτηκαν. Κούνησαν και οι 2 το κεφάλι τους θετικά.

Wayne- Ναι φυσικά και μπορείτε. Απλά να φορέσετε ζώνη και να προσέχετε στον δρόμο. Επίσης έχει αρκετό 0+ στο ντουλαπάκι αν το χρειαστείτε.

Sel- Ευχαριστούμε μπαμπά.

Το ταξίδι δεν ήταν πολύ μεγάλο. Χρειαζόμασταν μονάχα 2 ώρες για να φτάσουμε στο Rosewood. Αποφασίσαμε να οδηγήσω 1 ώρα εγώ και 1 ώρα η Lydia.

Lyd- Λοιπόν τι ήταν αυτό που σε οδήγησε τελικά στο να επιλέξεις το Rosewood;

Την ερώτηση αυτή την κάναμε πάντα η μια στην άλλη από μικρές. Μόνο που απαγορευόταν να την κάνουμε προτού φύγουμε, γιατί υπήρχε περίπτωση να αλλάζαμε γνώμη.

Sel- Πραγματικά δεν ξέρω. Νομίζω ότι έχει κάτι που με τραβάει και είμαι έτοιμη να ανακαλύψω τι είναι αυτό. Αα και θέλω να με βοηθήσεις.

Lyd- Με μεγάλη μου χαρά.

Η διαδρομή δεν ήταν καθόλου κουραστική. Μπαίνοντας στο Rosewood ένιωσα μια ανατριχίλα.

Sel- Το ένιωσες και εσύ αυτό;

Lyd- Ποιο;

Sel- Την ανατριχίλα.

Lyd- Ναι. Τι λες να είναι;

Sel- Δεν ξέρω ακόμη πάντως δεν φεύγω από αυτή την πόλη πριν μάθω.

Φτάσαμε στα καινούργια μας σπίτια. Απέναντι το ένα από το άλλο, πανομοιότυπη διακόσμηση, τα κλασσικά. Αφού τακτοποιηθήκαμε η Lydia και ο Byron ήρθαν σπίτι μας. Με την Lydia ανεβήκαμε στο δωμάτιό μου.

Sel- Λοιπόν έτοιμη για νέο 6μηνο με νέους φίλους και νέα αγόρια στο νέο σχολείο;

Lyd- Αρκετά εσύ;

Sel- Και εγώ.

Lyd- Δεν ξέρω γιατί αλλά πιστεύω ότι αυτή τη φορά θα βρω ένα αγόρι που δεν θα είναι μαλάκας.

Sel- Ακριβώς αυτό πιστεύω και εγώ. Ας γίνει πραγματικότητα.

Συζητάγαμε για πάνω από 2 ώρες. Η Lydia έπρεπε να γυρίσει σπίτι.

Lyd- Καληνύχτα αγάπη! Αύριο 8 παρά 15 έξω από το σπίτι.

Sel- Καληνύχτα! Φυσικά.

Αγκαλιαστήκαμε και η Lydia έφυγε. Ρύθμισα το ξυπνητήρι μου και έπεσα για ύπνο.

TroublesWhere stories live. Discover now