Το κεφάλαιο αυτό το αφιερώνω στην Ale3anxdra. Γράφει και αυτή μια υπέροχη ιστορία τις "13 ΜΕΡΕΣ".
Ακόμη Dylan's Pov:Χτυπήσαμε την πόρτα όμως δεν άνοιγε κανείς. Λίγα λεπτά αργότερα, και ενώ ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε, η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε η Selena.
Sel- Τι κάνετε εσείς εδώ;
Ρώτησε φανερά απορημένη.
Dyl- Εμ..
St- Ήρθαμε γιατί πρέπει να δω τη Lydia. Πρέπει να της εξηγήσω.
Sel- Stiles, η Lydia είναι σε άθλια συναισθηματική κατάσταση. Δεν πρέπει να την ενοχλήσεις τώρα.
St- Πρέπει, ειδικά τώρα.
Προσπέρασε τη Selena και ανέβηκε γρήγορα τις σκάλες.
Dyl- Εμ.. θέλω και εγώ να σου εξηγήσω.
Sel- Εμ.. Εντάξει, πέρνα.
Είπε και έκανε στην άκρη για να περάσω.
Dyl- Δεν νομίζω πως είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος, μαζί με τους άλλους πάνω.
Με κοίταξε γνέφοντάς μου.
Sel- Εντάξει, πάμε δίπλα.
Μπήκε μέσα και εμφανίστηκε λίγο αργότερα με κάτι κλειδιά. Βγήκαμε και πήγαμε δίπλα. Αφού καθίσαμε στους καναπέδες και βολευτήκαμε αποφάσισα ότι ήταν καιρός να ξεκινήσω το μονόλογο που προετοίμαζα τόση ώρα.
Dyl- Λοιπόν, Selena κοίτα. Όλα όσα είπε ο μπαμπάς μου είναι αλήθεια. Αρχικά δεν μας αρέσατε. Βασικά για αν είμαι πιο σαφής, δεν σας κοιτάξαμε ποτέ με άλλο τρόπο. Με τον καιρό τα πράγματα άλλαξαν. Όσο πιο πολύ βρισκόμασταν, τόσο περισσότερο άρχισες να μου αρέσεις. Ότι έγινε με τα άλλα κορίτσια, ήταν απλά για να σας ξεπεράσουμε. Δεν τα καταφέραμε όμως και δεν είχαμε βρει κανέναν τρόπο να το πούμε αυτό στον μπαμπά. Θα μας αποκλήρωνε, θα μας θεωρούσε αποτυχία της οικογένειας. Κατά τη διάρκεια της 5ήμερης ήμασταν έτοιμοι να πραγματοποιήσουμε το σχέδιο του και να σας χωρίσουμε, όμως κάτι άλλαξε. Το ότι μας αρέσατε πιά έγινε σας έχουμε ερωτευτεί. Όλα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια της 5ήμερης ήταν αληθινά, δεν υπήρχε καμία προσποίηση. Σε αγαπάω Selena.
Είχε μείνει και με κοίταγε.
VOUS LISEZ
Troubles
FantastiqueΕίσαι η Selena, μια 17χονη μαθήτρια. Ζεις με τον μπαμπά σου, Wayne, αφού η μαμά σου σας άφησε μόλις έμαθε το μυστικό σας. Είσαι βρικόλακας όπως και ο μπαμπάς σου. Αναγκάζεστε να μετακομίζετε κάθε 6 μήνες ώστε να μην σας ανακαλύψουν. Έτσι δεν κάνεις...