Κεφάλαιο 29

94 15 0
                                    


Σήμερα φεύγουμε. Μα γιατί δεν μπορούμε να καθίσουμε παραπάνω μέρες; Είναι τόσο ωραίο το να κοιμάμαι με τον Dylan και να είμαστε συνέχεια μαζί. Πω είναι και το σχολείο.. Βέβαια θέλω πολύ να μάθω τι έκανε ο μπαμπάς και ο Byron τις μέρες που λείπαμε. Δεν έχω ανοίξει ακόμη τα μάτια μου. Έχουμε και να μαζέψουμε τα πράγματά μας με τη Lydia. Το είχα ξεχάσει αυτό για λίγο. Μετά από λίγη ώρα οι ακτίνες του ήλιου με τύφλωναν τόσο πολύ που αναγκάστηκα να ανοίξω τα μάτια μου. Ο Dylan ξύπνησε 2 λεπτά αργότερα.

Sel- Καλημέρα μωρό μου, είπα και τον φίλησα.

Dyl- Καλημέρα πριγκίπισσα.

Sel- Τελευταία μέρα σήμερα.

Κατσούφιασα. Σταμάτησα να κοιτάω τον Dylan και κοίταγα τα χέρια μου. Μου σήκωσε το κεφάλι και μου χάιδεψε το μάγουλο.

Dyl- Μην κατσουφιάζεις. Θα τα κάνουμε αυτά και όταν γυρίσουμε πίσω στο Rosewood.

Sel- Έχεις δίκιο, είπα και χαμογέλασα όσο καλύτερα μπορούσα.

O Dylan με φίλησε. Ντυθήκαμε και κατεβήκαμε κάτω. Ήταν όλοι γύρω από ένα τραπέζι μαζί με 2 κορίτσια και 2 αγόρια παραπάνω. Νομίζω ότι είναι οι φίλες της Σοφίας με τα αγόρια τους. Φτάσαμε στο τραπέζι και καθίσαμε δίπλα στην Lydia και τον Tyler.

Σοφ- Παιδία από εδώ η Ανθή και το αγόρι της, ο Liam.

Έδειξε την κοπέλα που βρισκόταν στα δεξιά της, η οποία ήταν αγκαλιά με ένα αγόρι. Μας χαμογέλασαν και οι 2.

Σοφ- Αυτή είναι η Ιωάννα και το αγόρι της ο Theo.

Έδειξε την κοπέλα που καθόταν δίπλα στον Stiles. Μας χαμογέλασε και αυτή όπως και το αγόρι δίπλα της. Φαίνονται πολύ συμπαθητικές κοπέλες και οι 2. Μιλήσαμε για λίγη ώρα και μετά μας φώναξαν οι καθηγητές.

Καθ- Λοιπόν παιδιά, μιας και σήμερα είναι η τελευταία μέρα, θα φύγουμε από εδώ κατά τις 10 και θα σας πάμε για ψώνια.

Όλα τα κορίτσια αρχίσαμε να ουρλιάζουμε από τη χαρά μας. Τα αγόρια μας κοίταγαν και γέλαγαν με την αντίδρασή μας. Μα δεν μπορούν να καταλάβουν ότι τα ψώνια είναι κάτι σαν το φαί; Μοναδικά. Μπήκαμε στο πούλμαν και μας άφησε σε ένα δρόμο με πάρα πολλά μαγαζιά και εμπορικά. Θέλαμε να μπούμε σε όσο το δυνατόν περισσότερα με τη Lydia. Τα αγόρια δεν τα πήραμε μαζί μας, θα μας έπριζαν. Πήραμε όσο περισσότερα πράγματα μπορούσαμε και όταν φτάσαμε στο σημείο που θα συναντούσαμε τα αγόρια, τα χέρια μας ήταν γεμάτα σακούλες.

Dyl-Μα καλά τι πήρατε; Ολόκληρα μαγαζιά;

Γέλασε και αυτός και ο Stiles. Πήρε μερικές σακούλες για να τις κρατήσει αυτός. Πήγαμε για καφε στα Starbucks και μετά κατευθείαν στο σημείο συνάντησης όπου θα φεύγαμε. Μπήκαμε στο πούλμαν.

Z\s1

TroublesWhere stories live. Discover now