Τα υπόλοιπα παιδιά δεν άργησαν να έρθουν και επιτέλους ξεκινήσαμε. Αυτή τη φορά καθόμουν με τον Dylan και η Lydia με τον Stiles. Δεν μας ένοιαζε τι θα έλεγαν οι καθηγητές αν μας έβλεπαν. Δεν κάναμε και κάτι το ενδιαφέρον. Αρχίσαμε να παίζουμε tichu αλλά σύντομα βαρεθήκαμε. Ο Dylan κέρδιζε συνέχεια ούτως ή άλλως.
Dyl- Θες να δούμε καμιά ταινία στο tablet;
Sel- Ναι.
Dyl- Ωραία διάλεξε εσύ. Και για να ξέρεις δεν έχω κατεβάσει καμία ρομαντική.
Sel- Κρίμα, είπα και γέλασα.
Μου έδωσε το tablet. Έψαξα για κάμποση ώρα και τελικά κατέληξα στο "The Maze Runner". Ήθελα καιρό να το δω, αλλά παντά το ξεχνούσα. Μου είχαν πει και ότι ο πρωταγωνιστής ήταν θεός. Του έδωσα πίσω το tablet.
Dyl- Τι αποφάσισες;
Sel- Θέλω να δούμε το "The Maze Runner".
Dyl- Το έχω δει αλλά δεν πειράζει. Είναι πολύ ωραία ταινία.
Μας πήρε περίπου 5 λεπτά να βολευτούμε. Τελικά, έβαλα τα πόδια μου πάνω στα πόδια του Dylan. Εκείνος κράταγε το tablet στο χέρι του και το ακουμπούσε στα πόδια μου. Με το άλλο του χέρι του με αγκάλιαζε. Εγώ ακομπούσα το κεφάλι μου στον ώμο του. Η ταινία επιτέλους άρχισε. Ο πρωταγωνιστής ήταν όντως πολύ όμορφος. Στο τέλος της ταινίας κατάλαβα πως ήταν τριλογία και θα έβγαινε 2ο μέρος σε 4 μήνες. Ανυπομονώ. Μιλάγαμε για κάμποση ώρα και μετά ο Dylan άλλαξε θέση με τη Lydia, για να καταστρώσουμε σχέδιο για το πώς θα βγαίνουμε με τα αγόρια.
Lyd- Θα μπορούσαμε απλά να τους το πούμε. Μπορεί να μην το πάρουν πολύ στραβά.
Sel- Τι λες ρε Lydia; Θυμάσαι πως έκαναν τότε που τους είπαμε ότι θα φέρναμε κάποια αγόρια σπίτι για μια εργασία;
Είπα και γέλασα καθώς θυμόμουν την αντίδρασή τους. Η Lydia άρχισε και εκείνη να γελάει.
Lyd- Χαχαχα ναι! «Δεν πιστεύω να μας κοροϊδεύετε και να φέρετε τίποτα βαποράκια, αλκοολικούς σπίτι; Σας ξέρω εγώ εσάς. Προσπαθείτε να μας κρύψετε το ότι είστε μέλη μιας συμμορίας, αλλά εμείς το έχουμε καταλάβει εδώ και καιρό. Μην μας περνάτε για χάπατα.»
Γελάγαμε για κάμποση ώρα.
Sel- Οπότε το καλύτερο θα ήταν να μην τους πούμε τίποτα.
Lyd- Ναι δίκιο έχεις.
Κουτσομπολέψαμε για λίγο τα υπόλοιπα άτομα που είχαν έρθει μαζί μας στην εκδρομή, μιας και δεν είχαμε προλάβει να το κάνουμε αυτές τις μέρες. Ο Dylan και η Lydia ξαναάλλαξαν θέσεις. Μας είχε μείνει περίπου 1,5 ώρα. Ακούγαμε μουσική από το κινητό του Dylan. Ξαφνικά μπήκε το αγαπημένο μου τραγούδι, το "Locked Away". Άρχισα να τραγουδάω.
Sel- If I got locked away and we lost it all today.
Tell me honestly would you still love me the same?
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly would you still love me the same?
Dyl- Ουάου τραγουδάς πολύ ωραία.
Κοκκίνισα.
Sel-Σε ευχαριστώ πολύ αλλά όχι.
Dyl- Ναι.
Sel- Καλά.
Την υπόλοιπη ώρα καθίσαμε αγκαλιά και κοιτάγαμε έξω από το παράθυρο.
BINABASA MO ANG
Troubles
ParanormalΕίσαι η Selena, μια 17χονη μαθήτρια. Ζεις με τον μπαμπά σου, Wayne, αφού η μαμά σου σας άφησε μόλις έμαθε το μυστικό σας. Είσαι βρικόλακας όπως και ο μπαμπάς σου. Αναγκάζεστε να μετακομίζετε κάθε 6 μήνες ώστε να μην σας ανακαλύψουν. Έτσι δεν κάνεις...