Sel- Που θα πάμε;
Ρώτησα με ανυπομονησία.
Dyl- Θέλω να σε πάω στα αγαπημένα μου μέρη στην πόλη. Αν θες και εσύ βέβαια.
Sel- Φυσικά και θέλω.
Φτάσαμε στο αυτοκίνητό του. Μου άνοιξε την πόρτα και μπήκα μέσα. Έκανε τον κύκλο και μπήκε και αυτός μέσα. Άρχισε να οδηγάει. Για κάμποση ώρα επικρατούσε ησυχία.
Dyl- Σε πειράζει να βάλω μουσική; Βάζω πάντα όταν οδηγώ..
Sel- Δεν με πειράζει, είπα και του χαμογέλασα.
Dyl- Τι μουσική ακούς;
Sel- Τα πάντα, βάλε ότι θες!
Dyl- Σίγουρα;
Sel- Ναι!
Έβαλε το αγαπημένο μου τραγούδι! Άρχισα να το σιγοτραγουδάω.
Dyl- Είναι το αγαπημένο μου! Σαρέσει;
Sel- Και μένα το αγαπημένο μου είναι.
Dyl- OMG! Μια χαρά. Έχεις πολύ ωραία φωνή.
Κοκκίνισα.
Sel- Εμ.. ευχαριστώ!
Στην υπόλοιπη διαδρομή δεν μιλήσαμε. Ο Dylan με κοίταζε κάθε φορά που του δινόταν η ευκαιρία. Λογικά νόμιζε ότι δεν το κατάλαβα.
Dylan's Pov.
Όποτε μπορούσα την κοίταζα. Είναι τόσο όμορφη και δεν χρειάζεται καν να προσπαθήσει για να μου τραβήξει την προσοχή. Απλά κοιτάει έξω από το παράθυρο και έχει ακουμπήσει το κεφάλι της στο τζάμι. Πρέπει να κάνω κίνηση, αλλιώς θα μου την πάρει κάποιος άλλος. Μετά από όλα τα μέρη που της έδειξα και μίλησα για αυτά επιτέλους φτάσαμε στο τελευταίο. Αυτό είναι το αγαπημένο μου. Βρίσκεται μέσα στο δασάκι. Είναι ένα βράχος στην άκρη του μικρού βουνού από τον οποίο βλέπεις όλο το Rosewood. Νομίζω ότι είμαι ο μοναδικός που ξέρει την ύπαρξη αυτού του μέρους. Βασικά το ξέρει και ο Stiles. Έρχομαι εδώ πάνω όποτε θέλω να σκεφτώ.
Dyl- Σαρέσει;
Τη ρώτησα περιμένοντας με ανυπομονησία την απάντηση της.
Sel- Πολύ! Πως το ανακάλυψες αυτό το μέρος;
Dyl- Μια μέρα είχα θυμώσει πολύ και ήθελα να πάω κάπου μακριά από τον κόσμο για να ξεκαθαρίσω τις σκέψεις μου. Στο δρόμο βρήκα το δασάκι. Προχώρησα και το βρήκα.
Sel- Νομίζω ότι είναι υπέροχο!
Dylan πρέπει να κάνεις την πρώτη κίνηση.
Dyl- Δεν βιάζεσαι να φύγεις έτσι; Σκεφτόμουν να κάτσουμε εδώ για λίγο να θαυμάσουμε τη θέα. Τι λες;
Sel- Όχι, αφού η Lydia είναι με τον αδερφό σου δεν βιάζομαι. Μαρέσει η ιδέα.
Κάτσαμε στο βράχο. Πέρασα το χέρι μου γύρω από τη μέση της και την τράβηξα στην αγκαλιά μου. Για καλή μου τύχη δεν απομακρύνθηκε. Αντιθέτως τύλιξε τα χέρια της γύρω από τη μέση μου σφίγγοντας με ελαφρά. Θα μπορούσα να μείνω αγκαλιασμένος μαζί της για πάντα. Φίλα την Dylan, το θες πολύ!
Dyl- Selena..
Sel- Ναι;
Σήκωσε το κεφάλι της και με κοίταξε.
Dyl- Μην με χτυπήσεις ή φύγεις σε παρακαλώ.
Sel- Για ποιο λόγο να κάνω κάτι από αυτά;
Dyl- Γιατί θα κάνω κάτι που θέλω πολύ, αλλά μπορεί να μην σου αρέσει.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Troubles
ParanormalΕίσαι η Selena, μια 17χονη μαθήτρια. Ζεις με τον μπαμπά σου, Wayne, αφού η μαμά σου σας άφησε μόλις έμαθε το μυστικό σας. Είσαι βρικόλακας όπως και ο μπαμπάς σου. Αναγκάζεστε να μετακομίζετε κάθε 6 μήνες ώστε να μην σας ανακαλύψουν. Έτσι δεν κάνεις...