Κεφάλαιο 27

99 15 0
                                    


Selena's Pov:

Ήμασταν με τον Dylan στο δωμάτιο και το μαζεύαμε γιατί θα ερχόντουσαν τα παιδιά σε λίγο. Παντού υπήρχαν πεταμένα ρούχα, παπούτσια και καλλυντικά. Επίσης, τα κρεβάτια ήταν ξέστρωτα γιατί η καθαρίστρια δεν είχε έρθει να καθαρίσει το πρωί. Άρα έπρεπε να στρώσουμε και τα κρεβάτια. Μετά από 20 λεπτά τελειώσαμε και πέσαμε στα κρεβάτια εξαντλημένοι.

Dyl- Μην τολμήσετε να ξαναφήσετε το δωμάτιο έτσι κακομοίρες μου, είπε.

Εγώ γέλαγα.

Dyl- Δεν ήταν αστείο πριγκίπισσα.

Sel- Πόσο μαρέσει όταν με λες έτσι. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.

Dyl- Θα σε λέω πιο συχνά τότε. Γιατί μοιάζεις με πριγκίπισσα, γι' αυτό.

Sel- Λες βλακείες.

Dyl- Όχι δεν λέω, είσαι η ομορφότερη κοπέλα που ξέρω! Και πίστεψε με ξέρω πολλές κοπέλες.

Sel- Υπερβάλλεις.

Dyl- Καθόλου πριγκίπισσα, είπε και σηκώθηκε από το κρεβάτι της Lydia και πλησίασε το δικό μου.

Sel- Καλά ό,τι πεις.

Ήρθε και έκατσε στο κρεβάτι μαζί μου και άρχισε να με φιλάει. Λίγα λεπτά αργότερα ακούγεται ένας ήχο. Δεν έδωσα σημασία ούτε εγώ ούτε ο Dylan. Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε όμως ο ήχος συνέχεια δυνάμωνε. Μετά από λίγο συνειδητοποίησα από πού προερχόταν ο ήχος.

Sel- Dylan κάποιος χτυπάει την πόρτα.

Ο Dylan σταμάτησε, με κοίταξε και σηκώθηκε νευριασμένος.

Dyl- Ποιος στο διάολο μας δια- Αα γεια σας παιδιά, είπε καθώς άνοιγε την πόρτα.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι καθώς τα παιδιά έμπαιναν μέσα στο δωμάτιο.

Lyd- Μα καλά τι κάνετε τόση ώρα;

Είπε νευριασμένη.

Sel-Εμ.. τίποτα, είπα ντροπιασμένη.

Lyd- Αλλού αυτά Selena.

Δεν είπα τίποτα. Τα παιδιά κάθισαν στο κρεβάτι της Lydia και εγώ με τον Dylan στο δικό μου.

St- Λοιπόν τι θα κάνουμε σήμερα;

Dyl- Εγώ λέω να δούμε καμιά ταινία.

Sel- «To Notebook», είπα χαρούμενη.

Lyd- ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙΙΙ!

St- Όχι, εγώ δεν βλέπω άλλη ρομαντική ταινία.

Dyl- Ούτε εγώ.

Sel- Τότε..

Lyd- Να δούμε το τελευταίο Hunger Games, που εμείς δεν το έχουμε δει.

Dyl- Αυτό μάλιστα. Ούτε εμείς το έχουμε δει.

Η πόρτα χτύπησα και πήγα να ανοίξω. Ήταν η Σοφία με τον Tyler. Με χαιρέτησαν και μπήκαν μέσα στο δωμάτιο. Μετά χαιρέτησαν και τους υπόλοιπους και κάθισαν.

St- Λοιπόν, θέλετε να δούμε ταινία;

Σοφ- Ναι.

Tyl- Ποια όμως;

Sel- Το τελευταίο Hunger Games το έχετε δει;

Σοφ+Tyl- Όχι, θα το βλέπαμε σήμερα γιατί το έχει στην τηλεόραση στις 9, αλλά ήρθαμε σε εσάς.

Η ώρα ήταν 9 παρά 10.

Sel-Ναι γι' αυτό είπαμε να το δούμε. Ούτως ή άλλως δεν έχουμε laptop μαζί μας.

Καθίσαμε στο πάτωμα για να έχουμε περισσότερο χώρο και στηριζόμασταν στα κρεβάτια. Ανοίξαμε την τηλεόραση και περιμέναμε να αρχίσει.

,���H�

TroublesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora