1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ
Dylan's Pov:
Ο μπαμπάς φέρεται πολύ περίεργα όλη την εβδομάδα. Είναι συνέχεια μέσα στο γραφείο του μπροστά από ένα τραπέζι με ένα μεγάλο χαρτί επάνω του. Μιλάει πολλές ώρες στο τηλέφωνο και έρχονται σπίτι διάφορα άτομα που εγώ δεν γνωρίζω. Προσπαθήσαμε να κρυφακούσουμε την ώρα που μίλαγε στο τηλέφωνο, αλλά με το που καταλάβαιν ότι είμαστε στον ίδιο χώρο με αυτόν έβγαινε έξω από το σπίτι για να μιλήσει. Με τα κορίτσια είμαστε μια χαρά και εγώ αλλά και ο Stiles. Σήμερα είναι το πάρτυ έκπληξη για τη Σοφία. Όλη την εβδομάδα βοηθάγαμε τον Tyler να το ετοιμάσει.Θα της αρέσει πολύ. Η ώρα είναι 2 και θα πρέπει να πάμε να πάρουμε τα κορίτσια στις 8. Έχουμε πολλή ώρα ακόμη και για αυτό βλέπουμε τηλεόραση τώρα. Ο μπαμπάς πέρασε μπροστά μας και μπήκε στο γραφείο του.
St- Πάμε να ακούσουμε τι κάνει;
Dyl- Δεν γίνεται το ξέχασες;
Ο μπαμπάς είχε βάλει κάποτε ένα μάγο να κάνει μαγικά στο γραφείο του και τώρα δεν μπορούμε να ακούσουμε τι κάνει εκεί μέσα.
St- Ναι. Τέλος πάντων, κάποια στιγμή θα μάθουμε τι κάνει εκεί μέσα.
Ελπίζω πως ναι.
*Παράλληλα σπίτι της Selena*
Selena's Pov:
Όλη την εβδομάδα βοηθάμε τον Tyler για το πάρτυ έκπληξη στη Σοφία. Ο μπαμπάς και ο Byron μας ψιλοαποφεύγουν και νομίζω πως είναι θυμωμένοι μαζί μας. Βασικά είμαι σίγουρη πως είναι. Έχουμε αρχίσει να κάνουμε παρέα με την Ιωάννα και τον Theo. Είναι πολύ καλά παιδιά. Στο σπίτι έρχονται συνέχεια διάφοροι τους οποίους δεν γνωρίζω ούτε εγώ, ούτε η Lydia. Καθόμαστε στο σαλόνι και βλέπουμε κάτι βίντεο στο Youtube, όταν χτυπάει το κουδούνι. Η Lydia σηκώθηκε για να παέι να ανοίξει. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ο Theo και η Ιωάννα μπαίνουν μέσα.
Th+Ιω- Γεια σας.
Sel- Γεια. Πως και από εδώ παιδιά;
Ιω- Είπαμε να έρθουμε να σας δούμε λίγο πριν το πάρτυ. Μήπως ενοχλούμε;
Lyd- Όχι βέβαια, καθίστε.
Μιλάγαμε για κάμποση ώρα. Ξαφνικά ακούστηκε ο ήχος του κουδουνιού και σηκω΄θηκα για να ανοίξω. Όταν άνοιξα την πόρτα εμφανίστηκε ένα αγόρι, λογικά στην ηλικία μου, που δεν ήξερα.
?- Γεια, είμαι ο Kian. Εσύ πρέπει να είσαι η Selena.
Μου άπλωσε το χέρι του και εγώ του το έσφιξα.
Sel- Ναι εγώ είμαι. Πως με ξέρεις;
Kian- Με κάλεσε ο μπαμπάς σου και μου είπε ότι θα εισαι εδώ.
Sel- Α εντάξει. Πέρασε.
Ο Kian μπήκε μέσα.
Kian- Kian χάρηκα.
Lyd- Lydia.
Κάνανε μια χειραψία προτού ο Kian πλησιάσει και τους άλλους. Γνωρίστηκε με τον Theo και ποχώρησε προς την Ιωάννα. Έμεινε να την κοιτάει για λίγα δευτερόλεπτα. Η Ιωάννα άπλωσε το χέρι της βγάζοντάς τον από τις σκέψεις του.
Ιω- Ιωάννα, χάρηκα.
Kian- Kian, παρομοίως.
Kian's Pov:
Πέρασα τον Theo και προχώρησα προς μια κοπέλα. Από μακριά φαίνεται μια απλή κοπελίτσα αλλά από κοντά.. Είναι ψηλή, με καστανά μαλλιά, αδύνατη αλλά με υπέροχο σώμα. Μου χαμογελάει και εγώ μένω να την κοιτάζω. Τόσο καιρό περίμενα για να βρω την κατάλληλη κοπέλα και νομίζω πως την βρήκα. Αυτή είναι. Άπλωσε το χέρι της, βγάζοντας με από τις σκέψεις μου, και εγώ της το έσφιξα. Ένιωσα έναν ηλεκρισμό να με διαπερνά. Συστηθήκαμε.
Ιωάννας Pov:
Ο Theo με κοιτάει περίεργα. Νομίζω πως ζηλεύει. Ο Kian είναι τόσο όμορφος. Εϊχε μείνει να με κοιτάει για κάμποση ώρα. Ήταν λίγο περίεργο και για αυτό άπλωσα το χέρι μου. Όταν τα χέρια μας ακούμπησα, ένας ηλεκτρισμός διαπέρασε το κορμί μου. Aυτός είναι. Για αυτόν περίμενα τόσα χρόνια.
ESTÁS LEYENDO
Troubles
ParanormalΕίσαι η Selena, μια 17χονη μαθήτρια. Ζεις με τον μπαμπά σου, Wayne, αφού η μαμά σου σας άφησε μόλις έμαθε το μυστικό σας. Είσαι βρικόλακας όπως και ο μπαμπάς σου. Αναγκάζεστε να μετακομίζετε κάθε 6 μήνες ώστε να μην σας ανακαλύψουν. Έτσι δεν κάνεις...