Κεφάλαιο 20

Ακόμη Dylan's Pov:

Ξυπνήσαμε το πρωί και κατεβήκαμε για πρωινό και για να μάθουμε το πρόγραμμα της μέρας. Ο μπουφές ήταν γεμάτος. Δεν ήξερα τι να πρωτοπάρω. Τελικά πήρα ομελέτα, μπέικον, λουκάνικα και 1 κομμάτι κέικ με σοκολάτα. Ο Stiles καθόταν σε ένα τραπέζι για 4. Πήγα και έκατσα απέναντί του. Πρέπει να του μιλήσω για τα αισθήματά μου για τη Selena. Πρέπει να ξέρει.

Dyl- Εμ...Stiles θέλω να σου πω κάτι.

St- Ωχ! Τι θες; Λέγε!

Dyl- Υπάρχει ένα προβληματάκι στο σχέδιο του μπαμπά. Μικρό μην φανταστείς.

St- Τι προβληματάκι;

Dyl- Να... έχει αρχίσει να μου αρέσει πολύ η Selena και νομίζω πως την ερωτεύομαι, αληθινά αυτή τη φορά.

Είπα και έσκυψα το κεφάλι μου, ώστε να μην το κοιτάω. Περίμενα το ξέσπασμα του.

St- Κοίτα αδερφέ, η αλήθεια είναι ότι έχω πάθει και εγώ το ίδιο με τη Lydia. Απλά δεν ήθελα στο πω, επειδή εγώ ήμουν αυτός που σου φώναξε που είπες ότι δεν σου αρέσει το σχέδιο του μπαμπά κλπ.

Κοίταξα τριγύρω μήπως πλησιάζουν τα κορίτσια. Κανείς, ωραία.

Dyl- Και τι θα κάνουμε τώρα; Αφού έχουμε αληθινά αισθήματα για αυτές θα συνεχίζουμε να τις κοροϊδεύουμε;

St- Πρώτα από όλα, πρέπει να περάσουν την καλύτερη 5ημερη της ζωής τους, το έχουν ανάγκη. Νομίζω πως εγώ δεν αντέχω να κοροϊδεύω άλλο τη Lydia. Αλλά ξέρω πως αν της πω κάτι θα τη χάσω. Οπότε καλύτερα να μην το μάθει. Εξάλλου, μόνο εγώ, εσύ, ο μπαμπάς και η μαμά το ξέρουμε.. δεν υπάρχει περίπτωση να το μάθουν.

Dyl- Οκ τότε!

Συνεχίσαμε να τρώμε. Τα κορίτσια κατέβηκαν κανα 10λεπτο αργότερα. Δεν φόραγαν κάτι ιδιαίτερο..και οι 2 τζιν, κοντομάνικο, πουκάμισο δεμένο στη μέση και superstar. Ήταν πολύ όμορφες. Ήρθαν και κάθισαν μόλις γέμισαν τα πιάτα τους. Η Selena κάθισε δίπλα μου και η Lydia δίπλα στο Stiles. Την αγκάλιασα και την φίλησα.

Dyl- Είσαι πανέμορφη, της ψιθύρισα.

Sel- Ευχαριστώ πολύ, είπε και κοκκίνισε.

Αχ είναι τόσο όμορφη όταν κοκκινίζει. Πήγα να μιλήσω όμως η κ. James με διέκοψε.

Κ.James- Λοιπόν παιδιά, σήμερα θα επισκεφτούμε το Άγαλμα της Ελευθερίας, το Σέντραλ Παρκ και το Κολούμπια. Στο Σέντραλ Παρκ θα μείνουμε περισσότερο από όλα και θα έχετε χρόνο να κάνετε ό,τι θέλετε και όπου θέλετε αρκεί να είναι στα όρια της περιοχής που θα σας πούμε. Όποιος παραβεί αυτόν τον κανόνα θα υποστεί πολύ σοβαρές συνέπειες. Λοιπόν, ξεκινάμε;

Όλοι- Ναι

Μπήκαμε στο πούλμαν και κάτσαμε όπως είχαμε κάτσει και όταν ερχόμασταν στην Νέα Υόρκη. Άλλαξα βέβαια 2 φορές θέσεις με τη Lydia. Η κ. James μας έλεγε πληροφορίες για το Άγαλμα της Ελευθερίας μέσω μικροφώνου. Όχι ότι πρόσεχε κανείς αλλά τέλος πάντων. Φτάσαμε στο Άγαλμα της Ελευθερίας. Το καραβάκι που μας πήγε μέχρι το νησί της Ελευθερίας έκανε 15 λεπτά. Μπήκαμε στο μουσείο, είδαμε τα εκθέματα και μετά ανεβήκαμε μέχρι την κορυφή εσωτερικά του αγάλματος. Η θέα ήταν υπέροχη. Βγάλαμε πολλές φωτογραφίες. Αμέσως μετά το γυρισμό μας στο λιμάνι της Νέας Υόρκης με το ίδιο καραβάκι, ξαναμπήκαμε στο πούλμαν και πήγαμε στο Κολούμπια. Η πανεπιστημιούπολη είναι πραγματικά τεράστια. Κάναμε μια βόλτα το πανεπιστήμιο μαζί με 2 ξεναγούς. Ήταν αναγκαστικό να επισκεφτούμε πανεπιστήμια, γιατί όπως λένε οι καθηγητές πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το πανεπιστήμιο που θέλουμε να πάμε κλπ. Επιτέλους ξαναμπαίνουμε στο πούλμαν.

s

TroublesWhere stories live. Discover now