Κεφάλαιο 14

152 16 0
                                    


Φύγαμε και πήγαμε σπίτι των αγοριών. Χτυπήσαμε το κουδούνι και ο Stiles με τη Lydia μας άνοιξαν.

Dyl- Λοιπόν πρέπει να μιλήσουμε. Έχουμε να λύσουμε ένα πολύ σοβαρό θέμα.

St- Το ξέρω. Αυτό θα έλεγα και εγώ τώρα.

Μπήκαμε μέσα και καθίσαμε στο σαλόνι. Ο Kian και η Cara είχαν φύγει ευτυχώς. Πρέπει να θυμηθώ να πάρω την Cara, να της πω ότι βρήκα τον Dylan και ότι είναι καλά.

Sel- Λοιπόν, νομίζω πως όλοι αναφερόμαστε στο ίδιο πράγμα. Στον πόλεμο που θα έπρεπε να έχουμε.

Lyd- Ακριβώς. Και στο τι θα κάνουμε για να μην το μάθουνε οι γονείς μας.

St- Εγώ λέω κάνουμε σαν να μην συμβαίνει τίποτα για αρχή. Δεν πρέπει να το μάθει κανένας, ούτε η Cara και ο Kian. Δεν θα βρισκόμαστε κοντά στα σπίτια μας, γιατί οι γονείς μας μπορεί να μυρίσουν ή να καταλάβουν κάτι.

Dyl- Συμφωνώ. Αλλά τι θα κάνουμε σε περίπτωση που το μάθουν;

Sel- Αρχικά θα πρέπει να τους πείσουμε να μην ξεκινήσουν πόλεμο, αλλιώς είμαστε όλοι χαμένοι, σίγουρα κάποιος θα πεθάνει. Σε περίπτωση που αυτό δεν πετύχει όμως θα πρέπει να κάνουμε κάτι για να τους σταματήσουμε. Θα γίνουμε η γενιά που θα συμφιλιώσει τους λυκάνθρωπους και τους βρικόλακες. Πρώτα όμως πρέπει να μάθουμε όλη την ιστορία της διαμάχης μεταξύ των ειδών.

Lyd- Θα συνεχίσουμε να βγαίνουμε κανονικά έτσι;

Dyl- Φυσικά.

St- Ωραία τώρα που λύσαμε το πρόβλημά μας πάμε καμιά βόλτα;

Sel- Πάμε.

Τελικά αντί για βόλτα πήγαμε σινεμά και είδαμε το "Hunger Games: Mockingjay Part 2". Ήταν πολύ ωραίο αν και σε κάποια σημεία πολύ λυπητερό. Όταν τελείωσε η ταινία πήγαμε στο παρκάκι και καθίσαμε στα παγκάκια. Τους κάναμε αστείες ερωτήσεις για να δούμε τι θα απαντήσουν.

Sel- Ποια είναι η ομορφότερη του σχολείου;

Lyd- Απαντήστε ταυτόχρονα με το 3.. 1..2...3.

Dyl- Η Selena

St- Η Lydia, είπαν ταυτόχρονα.

Κοκκίνισα όπως και η Lydia.

Sel- Σας έχουν πει ποτέ ότι είστε τα καλύτερα αγόρια του κόσμου;

Dyl- Όχι! Ευχαριστούμε καλύτερα κορίτσια.

Συνεχίσαμε τις ερωτήσεις. Όταν η ώρα είχε πια περάσει σηκωθήκαμε και τους αγκαλιάσαμε.

Dyl- Να προσέχεις. Τα λέμε αύριο πανέμορφη. Σε αγαπάω.

Sel- Και εσύ. Τα λέμε πανέμορφε. Και εγώ πολύ.

??- Lydia! Selena! Τι κάνετε;

Οι 2 φωνές ήταν πολύ γνώριμες. Γύρισα να δω ποιοι ήταν. Γαμώτο.

TroublesWhere stories live. Discover now