Ae Cha hiçbir tepki vermeden duruyordu. Neye uğradığını şaşırmıştı. Chanyeol onunda karşılık vermesini istiyordu. Chanyeol Ae Cha'nın dudaklarının üstünden konuştu.
"Karşılık ver... Lütfen." Diye yalavarırcasına söyleyerek tekrar dudaklarını öpmeye başladı. Ae Cha'da onu kırmamak için karşılık verdi. Hiçbir duygu hisstemiyordu ama Chanyeol'un kalbi koşu marotonuna çıkmış gibiydi. Ae Cha yavaş yavaş ayrıldı. Utançtan kızarmıştı.
"H-Hadi Chanyeol gel odana götüreyim seni." Kafasını kaldırdığında Chanyeol'un ilk öpücüğünü vermiş liseli kızlar gibi dudaklarını tuttuğunu gördü. Kolundan tutarak merdivenelere yöneldirdi. Kolunun altına girdi. Odasına girdiklerinde Chanyeol'u yatağa bıraktı. Kapıdan çıkarken Chanyeol'un sesi ile durdum;
"Benimle yatsan olmaz mı?" Ae Cha düşündü yatsa bir sey olmazdı. Nasıl olsa sarhoştu. Yarına bir sey hatırlamazdı. Erken kalkardı. Yanına usulca gitti. Chanyeol'un üstü çok fazla içki-sigara ve kadın parfümü kokuyordu.
"Chanyeol, bir banyo yap istersen. Korkuyorsun. Yoksa senle yatmam." Dedi uyarıcı ses tonuyla. Chanyeol hemen yataktan fırladı. Üstünü çıkarıp banyonun suyunu ayarladı. Hemen suyun altına girdi. Ae Cha'nın gitmesinden korkuyordu. Hemen soğuk suyla banyo yapıp kendine geldi. Havlusunu beline sarıp çıktı. Içeri girdiğinde Ae Cha'yı göremedi. Üstünü giyinip Ae Cha'nın odasına gitti. Yatağında yatıyordu. Chanyeol'da yanına kıvrıldı. Kollarını ince belinden gecirerek kafasını saçlarına gömdü. Bu onun için ebedi mutluluktu.
×××
Ae Cha, Chanyeol kalkmadan ona akşamdan kalma çorbası yaptı. Dün farketmişti ki Chanyeol onu çok seviyordu. Ama onun sevgisine karşılık vermeyecekti. Çünkü başkasını seviyordu. Kim JunMyeon. Onunla çok eğlenmiş, en eğlenceli anılarını onla yaşamıştı. Ama bir gün yüzü dağılmış bir şekilde gelmişti yanına ve bir daha onunla konuşmamasını söylemişti. Tüm hafta boyunca ağlamış, ve unutmaya çalışmıştı. Hep ona 'Tavşan' diye seslenirdi. Çok güzel bir yüzü vardu. Onu düşünürken bir tane gözyaşı damlası düştü. Hemen göz yaşını silip bir kase aldı. Artık evliydi. Onu unutması gerekiyordu. Belkide o onu çoktan unutmuştu bile. Tekrar iç çekti. Çorbayı bir kaseye koydu ve gözlerine elleriyle hava yaptı. Eline kaseyi alıp arkasını döndü. Arkasında Chanyeol'u görünce ürktüElindeki kaseyi düşürdü. Bir süre aralarında bakışmalar geçti. Ae Cha hâlen bir şey yapmazken, Chanyeol hemen yanına koştu.
"Evde sadece biz varız neden korkuyorsun ki?" Dediğinde Ae Cha kafasını kaldırıp cevap verdi.
"Ürkmüş olamaz mıyım?" Chanyeol'la kırıkları topladıktan sonra yeri temizledi ve yeni kase alıp kepçeyle çorba koydu.
"Başın ağrıyor mu?" Chanyeol bu soruya şaşırmıştı. Hemen cevap verdi.
"E-Evet." Ae Cha elinde kaseyle arkasına döndü.
"Bunu içersen basının ağrısı geçer. He daha mağzaya gideceğiz. Geçen akşam aile yemeği yok muydu?" Chanyeol tamamen aile yemeğini unutmuştu. Masaya oturdu ve Ae Cha'nın verdiği kaşıkla corbasiji içmeye basladı.
"A-Ahhh evet aile yemeği. O biraz ertelendi. Bu gün olacak.." Chanyeol çok şaşkındı. Ae Cha ona iyi davranıyordu. Dün aralarında bir sey geçti mi diye düşünmeye başladı. Ama hatırlamıyordu. Çorbasını yudumlarken sordu.
"Dün eve geldiğimde ne yaptım?" Kız bu soruyla Chanyeol'un karşısındaki sandalyeye oturdu ve anlatmaya başladı.
"Ne yapmadın ki... Beni düşünerek başka bir kızı becerdiğini söyledin. Beni öptün ve mal mal konuştun." Chanyeol gözlerini kapatarak kendine bir küfür etti.
"B-Ben özür dilerim. Yani dediklerim ve seni öptüğüm için." Dedi başını eğerek. İlk defa birinden özür diliyordu.
"Önemli değil, sarhoştun ve ne dediğini bilmiyordun. Neyse ya ben giyinmeye çıkıyorum sende giyin de gidelim." Dedi ve yukarı çıktı. Chanyeol'da çorbasını hızlıca içti ve yukarı çıktı.
Ae Cha üstüne beyaz bluz ve kot pantolonunu giydi ve siyah paltosunu aldı. Hafif bir makyaj yapıp aşağıya indi. Chanyeol çoktan aşağıya inmişti. Üstünde siyah t-shirt altınada siyah pantolon giymişti. Beraber arabaya binip mağzaya gittiler.
×××
AVM'ye gelene kadar yolda hiç kimse konuşmamıştı. Chanyeol yol boyunca Ae Cha'yı izlerken, o sadece camdan bakmıştı. Alışveriş merkezinin içine girdiklerinde büyük bir markanın bayan bölümüne girdiler. Her renk elbiseden denediler ama Chanyeol Ae Cha'nın beğendiklerini, Ae Cha'da Chanyeol'un beğendiklerini begenmedi. Sırayla her mağazaya girdiler. Son mağzada bir elbise ikisininde dikkatini dikkatini çekmişti. Kırmızı yaka ve omuzlarında kırmızı taşlı bir elbise. Chanyeol;
"istersen elbiseyi bir dene. Üstünde güzel duracağına eminim." Dedi ve çalışanlardan bir tanesini çağırıp vitrindekinin aynısını istedi. Chanyeol elbiseyi Ae Cha'nın eline tutuşturarak kabine iteledi. O çıkana kadar koltukta oturup telefonuyla uğraştı.
Üzerindekileri çıkardıktan sonra elbiseyi üstüne geçirdi. Arkadaki fermuarı kapatmaya çalıştı. Kapatamayınca son çare olarak kafasını kabinden çıkardı ve Chanyeol'a seslendı.
"C-Chanyeol bir gelsene."Chanyeol hiç bir sey demeden kabine yürüdü.
"Fermuara elim yetişmiyor bayan görevli çağırır mısın?" Dediğinde Chanyeol kabinin içine girip kapıyı kapattı. Ve Ae Cha'nın sırtını kendine çevirdi. Yumuşak saçlarını toplayarak sol omuzuna attı. Şu an Ae Cha'nın sırtı hepten açıktı. Bu durum Chanyeol'u çok zorluyordu fakat Ae Cha fazlasıyla utanmıştı. Chanyeol ellerini Ae Cha'nın sırtında doğru götürdü. Fermuarın ucu çok küçük olduğundan tutmakta zorlanıyordu. Elleri Ae Cha'nın sırtına dedikçe kendinden geçiyordu ve kalbi hızla atmaya başlıyordu. Ae Cha'nın ise tek değişen şey yüz rengi değil kalp atışlarıydı.
××××
Eve geldiklerinde saat 19:35'di. Hemen odalarına geçip hazırlıklarını yapmaya başladılar. Ae Cha hemen banyoya girdi. Suyu hazırlayıp yıkanmaya başladı. Yıkandıktan sonra rutin eşyalarını giydi. Elbisesini de giyip altına siyah topuklularnı geçirdi. Evet, bu sefer kendi çabalarıyla fermuarını çekmişti.
Makyaj masasına oturup saçlarını kuruttu ve düzleştirdi. Uçlarına da düzleştirme makinasıyla şekil verdi. Odasındaki dolapları karıştırırken beyaz bir kürk buldu. Onu üstüne geçirip odasından çıkıp merdivenlere yöneldi. Chanyeol merdivenlerin başında bekliyordu. Merdivenlerden indikten sonra Chnayeol'un karşısında durdu. Chanyeol siyah gömlek, siyah pantolon siyah ayakkabıları ve üstüne geçirdiği beyaz ceketiyle çok yakışıklı duruyordu.
Chanyeol ise gözlerini Ae Cha'dan alamıyordu. O, göz kamaştırıcı gözüküyordu. Kendi kendine gülümseyerek arabanın anahtarını aldı Ae Cha'yı kolundan tuttu. Arabaya bindirip sürücü koltuğuna geçti. Kemerini takıp gaza bastı.
×××
Yemeğin olacağı restorana geldiklerinde arabayı durdurdu. Ae Cha'dan once çıkıp kapısını açtı ve kolunu uzattı. Ae Cha önce garip garip baksada sonradan anladı ve koluna girdi. Restorana girdiklerinde masadakiler onlara el salladı. Masaya doğru yürüdüklerinde gördüğü şeyle Ae Cha yerin de kalmıştı. O Kim JunMyeon olamazdı. O Tavşan'ı olamazdı...
*Düzenlendi.*
-mydamnloveinflames
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik | PCY
FanfictionBence okumayın ama siz bilirsiniz *Düzenlendi.* 1 at #exo-l Başlama tarihi, ??/??/2016 Bitiş tarihi, ??/??/2016 Düzeneleme bitişi, 23/07/2018