-Final-
3 hafta sonra...
Ae Cha midesini boşalttıktan sonra tuvaletten çıktı ve korkuluklara tutunarak merdivenleri inmeye başladı. Bu aralar fazlasıyla midesi bulanıyordu. Yoksa hamile olabilir miydi? Eğerek hamileyse Chanyeol buna ne derdi? Hemen test yapmalıydı. Eczaneye bu halde gidemezdi.
Chen...
Merdivenleri indikten sonra direk telefonuna sarıldı. Chen'le baya bir yakındılar. Sanki yıllardır tanışıyormuş gibiydiler. Ae cha, Chanyeol gelmediğinde eve Chen'i çağırıyor ve muhabbet ediyorlardı. Hic uyumayıp sabaha kadar oturdukları bile oluyordu.
Ae Cha rehberden 'Kankilopum' adını bulunca üstüne bastı. Telefonu kulağına götürerek açmasını bekledi.
"Efendim Canım?"
Ae Cha, Chen'in neşeli sesini duyunca gülümsedi. Nasıl söyleyecekti. 'Yav kanka bana bir hamilelik testi lazım kap gel hadi.' Diyemezdi. O bir kadındı ve bunu bir erkekten istiyordu. 'Tanrım...' diye geçirdi içinden.
"Orda mısın Ae Cha?" Dedi Chen. Ae Cha tüm gücünü toparladı ve en hızlı şekilde konusmaya başladı.
-"Bana gidip hamilelik testi alabilir misin Chen?" Dedi tek nefeste. Nasıl dediğine hayret ediyordu. Chen ise halen daha anlamaya çalışıyordu. Yaklaşık yarım dakika bir sessizlikten sonra;
"Ne? Yavaş konuşmayı denesen Ae Cha, nasıl olur? " Dedi. Ae cha derin bir nefes alarak konusmaya başladı.
"Bana gidip hamilelik testi alabilir misin?" Diye konuştu utangaç bir ses tonunda. En az bir dakikalık sessizlikten sonra Chen'in kulakları sağar edecek kahkahası duyuldu.
"Hangi ara oldu bu iş kızım?" Dedi ve gülmeye devam etti. Chen hiç durmadan gülüyordu. Ae Cha ise yerin yedi kat dibine girip orda yavaşça ölmeyi beklemek istiyordu.
Ae Cha, Chen'in artık gülmesini duymamak için ve daha fazla utançtan ölmemek için telefonu kapattı. Telefonu beyaz cam sehpanın üstüne koyarak kendini koltuğa attı. Kafasını geriye atıp ellerini şakaklarına götürüp masaj yapmaya başladı.
"En iyisi soğuk bir bardak su içmek." Dedi. Ayağa kalktığında Çalan telefon sesi mutfağa gitmesine engel oldu. Masaya yaklaştığında arayanın Chen olduğunu gördü. Telefonu eğilerek masanın üzerinden aldı.
"Efendim Chen." Dedi.
"Canım tamam sana o şey testinden alacağım da...nerde satılıyor?" Dedi.
"Eczanede Chen...Eczane."
"Tamam ben alıp eve geliyorum." Dedi ve Ae Cha'nın cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattı. Chen arabasına binip en ucuz eczaneye sürdü. Ne? En ucuzu onun için daha kârlıydı. Arabayı eczanenin önüne cekti. Anahtarı yanına alarak arabadan çıktı.
Eczaneye girdiğinde burnuna ilaç kokusu geldi. Kokuyla yüzünü buluşturdu. Hemen satış elamanına yöneldi. Eleman ilaç kutuları ile uğraşırken kafasını kaldırmadan konuştu.
"Ne iste miştiniz?" Dedi. Chen kafasını eğdi. Terleyen ellerini yırtık siyah pantolonuna sürdü. Şimdi Ae Cha'yı anlıyordu. Bunu söylemek gerçekten zordu. 'Aman koy göte gitsin, nasıl olsa ben hamile değilim.' Diye geçirdi içinden. Kafasını kaldırdığında ona tek kaşını kaldırarak ona bakan bir eleman gördü. Chen'de ona karşılık olarak tek kaşını kaldırmaya çalıştı. (Tek kaş kaldırayım derken şekilden sekile giren ve rezil rüsva olanlar derneği)
"Ne iste miştiniz?" Diye tekrar sordu eleman. Chen derin bir nefes alarak.
"Şey... hamilelik testi alabilir miyim?" Dedi. Eleman ona gülümseyerek cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik | PCY
FanfictionBence okumayın ama siz bilirsiniz *Düzenlendi.* 1 at #exo-l Başlama tarihi, ??/??/2016 Bitiş tarihi, ??/??/2016 Düzeneleme bitişi, 23/07/2018