YAZARIN AĞZINDAN...
"Chanyeol...Ahh...B-Biraz hızlan..."
-"Ahh...Belim kopuyor... Ahh...Deniyorum Ae Cha elimden bu kadarı geliyor!!!"
"Daha fazla dene o z-zaman...Ahh"
-"Ae Cha..."
2 SAAT ÖNCE...
Chanyeol gözünü mutlu bir sabaha açtı. Yanında uyuyan küçük bedene baktı. Gülümseyip yanağına bir öpücük kondurdu. Odadan çıkıp giyinmek için kendi odasına gitti. Tiiörtünü çıkarttı. Buruna götürdü. Ama götürmez olaydı.
"Ama bu kokuyor!" Diye mızmızlandığında aklına en son bir hafta önce banyo yaptığı aklın geldi. Banyoya girip suyu ayarladı. Üstündekileri de çıkarıp kendini sıcak suya bıraktı. Yukardaki fiskiyeden akan suyla aklına Ae Cha ile suyun altında duruşu geldi.
Bedeninden akan su tanecikleri, ıslak saçları halen daha unutamamıştı. Gözlerini yumup başını geriye attı ve düşünmeye başladı. Eger Ae Cha'nın babasının borçları olmasaydı evlenemeyeceklerdi. Ae Cha Chanyeol'u tanımadan hayatına devam ederken, Chanyeol ise Ae Cha diye başka kızlarla beraber olacaktı. Bunun için Ae cha'nın babasına bunun için ayrıca teşekkür edecekti. Ae Cha'yı çok fazla istiyordu. Bendenen ve ruhen onun olmasını istiyordu. Kimsenin ona bakmamasını ilkinin ve sonunun kendisinin olmasını istiyordu.
Ae Cha uyandığında yanında Chanyeol yoktu. Etrafına baktıktan sonra lavaboya yöneldi. Kapıyı tıkladıktan sonra ses gelmeyince kapısını açtı. İçeride kimse yoktu. Hemen elini ve yüzünü yıkayıp dişlerini firçaladı. Lavobodan çıkıp odasının kapısını kilitledi. Dolabına yönelip altına yırtık pantolon üstüne tek kolu düşük kalçasını kapatacak bir t-shirt aldı. Giydindikten sonra çoraplarını giyip aşağıya indi. Karınının aç olduğunu hissedince dolaba yöneldi. Kahvaltı için gereken malzemeleri aldıktan sonra sofrayı kurmaya başladı. Dolaptan meyve suyunu alıp bardaklara boşalttı. İkinci bardağa geçmişti ki arkasından sarılan eller buna izin vermedi. Kokusundan Chanyeol olduğunu anlamıştı. Chanyeol dudaklarını açıkta kalan boynuna bastırdı. Ae Cha kafasını geriye atarak karşılık verdi. Chanyeol izin verdiğini düşünerek daha da ileri gitti. Dudaklarını boynuna bastırmakla yetinmemiş emmeye başlamıştı ve gerçektende izi kalacağına benziyordu. Ae Cha durması için belinde olan kollarını tuttu ve tırnaklarını geçirdi. Ae Cha aslında bunu durması için yapmıştı ama Chanyeol yanlış anlamış olacak ki emmeyi bırakıp dişlerini geçirdi. Ae Cha tırnaklarını chanyeol'un belinde olan ellerine geçirdi. Chanyeol acıyla boğuk bir inleme ortaya koydu. Ae cha sesinin titrememesine önem veremeyerek konuşmaya başladı.
"C-Chanyeol...Dur l-lütfen..." dedi Ae Cha. Chanyeol emmeyi ve ısırmayı kesip bir öpücük kondurup kendisine çevirdi. Ellerini Ae cha'nın yüzüne yerleştirdi.
"Tamam bir tanem. Sen istemiyorsan olmaz zaten." Dedi gülerek. Gözleri boynundaki morluga gitti. Açıkçası bayağı bir izi vardı. Eli yüzünden boynuna kaydı. Yavaşça elini morluğa dokundurdu. Kuruyan dudaklarını yalayarak;
"Bunu kapatmamız lazım." Dedi. Ae Cha hemen elini boynuna götürdü. Sızlıyordu. Mutfaktaki camdaki yansımasına baktı. Gerçekten çok fazla morarmıştı. Chanyeol'a bakarak;
"Bu kadar morarttım mı?" Dedi gülümseyerek. Chanyeol ağır adımlarla Ae Cha ya yaklaşarak fısıldadı.
"O tişörtü giyerek beni buna sen zorladın. Gercekten beni cok fazla zorluyorsun Ae Cha." Dedi ve geri çekildi ve cümlesine devam etti. "Ee hadi yemek yiyelim." Dedi. Sandalyesini çekti ve yerine oturdu. Geride sakınca Chanyeol'un dediklerini sindirmeye çalışan Ae Cha vardı.
"Al getirdim işte. Bunlar mıydı?"
"Hayır Chanyeol. Onlar değil. Çamaşır suyunu neden getirdin ki? Camları sileceği biz. Cam sil lazım bize."
"Yahu, bulamadım ki. Git sen bul."
"Of Yeol, tamam ben bulurum."
"Oy karıcım hemen sinirlenirmiş, heme-"
"Kes sesini Yeol" dedi gülerek Ae Cha. Ae Cha'nın isteğiyle evi temizliyorlardı. Chanyeol'la birlikte evi koltukların arasına kadar süpürmüş, mutfağı baştan sona temizlenmiş, yatakların çarşafını ve yorganını değiştirip yenilerini sermişlerdi. Geriye sadece camlar kalmıştı.
Ae Cha temizlik malzemesi odasına girerek gözleriyle camsili aramaya başladı. Dolaplara ya da yerdeki eşyaların altına baksada bulamamıştı. En sonunda çıkacakken rafların üzerinde mavi, BİM'den alınmış camsil gördü. Doğruca raflara uzanarak almaya çalıştı. Ama beceremedi. Zıplayarak almayı denesede yine sonuç başarısızdı. 'Bir iki rafa basamaktan bir sey olmaz. Değil mi?' Diye geçirdi içinden. İlk iki rafa bastığında bile yetişemiyordu. Üçüncü rafa bastığında boyu yetisiyordu. Tam almıştı ki;
"Ah, lanet olsun!" Evet Ae Cha raftan düşmüş üstüne yetmemiş raflarda üzerine düşmüştü. Acı ile sızlanırken Chanyeol kapıda ona şaşkın gözlerle bakıyordu.
"Chanyeol...Ahh yardım et." Ae Cha sızlanırken Chanyeol gelip rafların kaldırmaya çalıştı. Ama çalıştı. Gücü yetmiyordu. Ae Cha elini bacağına götürebildiği kadar götürdü. Eline gelen sıvı ile gözlerini büyüttü ve bağırdı.
"Ah, kan!" Korku dolu gözlerle Chanyeol'a baktı." C-Chanyeol lütfen yardım et. Kanıyor." Dedi ağlarken. Chanyeol tüm gücüyle kaldırmaya çalışıyordu. Ama demirden olduğu için bu biraz zordu.
"Chanyeol...Ahh...B-Biraz hızlan..."
"Ahh...Belim kopuyor... Deniyorum Ae Cha elimden bu kadarı geliyor!!!"
"Daha fazla dene o z-zaman...Ahh"
"Ae Cha...Ahh"
Ae Cha'nın gözünden yaşlar seller gibi boşalıyordu. Bunu gören Chanyeol'un ise kalbine her damlasına bir ok saplanıyordu. Rafları bırakarak Ae Cha'nın önüne eğildi. Burnuna küçük bir öpücük kondurdu.
"Dayan, kaldıracağım bu lanet rafı." Dedi ve tüm gücüyle rafı kaldırdı. Ama bir yandan da beli kopuyordu. Rafı kaldırıp Ae Cha'yı kucağına aldı. Rafın arkadan düşmesini önemsemeyerek direk Ae Cha'yı odasına götürdü. Kucağındaki küçük bedeni yatağa bıraktıktan sonra direk merdivenin altındaki acil yardım çantasını aldı. İlk işi bu yardım çantalarından her odaya koymak olacaktı. Hemen üçerli beserli merdivenleri çıkarak odaya girdi. Ae cha'nın yanına oturup dizini açtı. Her yeri soyulmuş ve kanlıydı. Gözlerini Ae Cha'ya baktığında, onun da gözlerinin de yara da olduğunu gördü. Hemen gerekli malzemeleri çıkarıp Ae Cha'nın bacağına odaklandı.
Chanyeol kolunun altında Ae Cha ile oturmuş dizi izliyordu. Elindeki patlamış mısırdan bir tane alıp Ae Cha'nın ağzına bıraktı. Ae Cha ellerini göğsüne koyarak destek aldı. Chanyeol'ün hizasına gelip patlamış mısırlardan bir tanesini Chanyeol'un ağzına bıraktı. Chanyeol ise gülümseyerek burnunu Ae Cha'nın burnuna sürttü. İkisi de gülerken kapının çalmasıyla ayrıldılar. Chanyeol 'ben bakarım' der gibi baktı.
Ae Cha aldırmadan mısır yemeye devam etti.Chanyeol ise kapıyı acar açmaz karşısında bir Ashley görmeyi planlamıyordu. Ashley hemen chanyeol'un kollarından tutup salona çekti ve öpmeye başladı. Ae Cha ne olduğunu anlamazken Chanyeol çoktan Ashley'i itmişti bile.
"Burda ne işin var Ashley?" Dedi Chanyeol bağırarak. Ae Cha'da Chanyeol'un yanına geldi. Ashley toparlanarak ikisine baktı.
"Neden geldiniz diyecektin herhalde." Ae Cha daha olayı kavrayamamıştı. Chanyeol hemen Ashley'in bileğini tuttu.
"Ne sikim konuşuyorsun Ashley?" Dedi. Ashley boşta kalan elini karnına götürüp o kelimeyi demesini beklemiyordu.
"Hamileyim!"
*Düzenlendi*
-mydamnloveinflames
#ben ne yaşıyordum amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik | PCY
FanfictionBence okumayın ama siz bilirsiniz *Düzenlendi.* 1 at #exo-l Başlama tarihi, ??/??/2016 Bitiş tarihi, ??/??/2016 Düzeneleme bitişi, 23/07/2018