Chanyeol nefesini tutmuş Ae Cha'nın ne diyeceğini bekliyordu. Ya hayır derse... Düşünmesi bile berbattı. Ama evet derse... Her zaman onun olacaktı. Zoraki olmadan, severek.
"E-EVET!!!"
Chanyeol tuttuğu nefesini bıraktı. Ayağa kalkarak yüzüğü kuma attı. Kollarını Ae Cha'ya sardı ve etrafında çevirmeye başladı. Ae Cha'nın 'Dur, bırak beni.' gibi bağırışlarını umursamıyordu. Dünyalar onun olmuştu. Ae Cha onun olmuştu...
Chanyeol Ae Cha'yı yere bıraktı ve cebinden iki tane bileklik çıkardı. Ae Cha bilekliklere baktı ve sordu;
"Sen yüzük almamış mıydın? Bileklik nerden çıktı?" Chanyeol Ae Cha'nın sorusuyla başını çözmeye çalıştığı bileklikten kaldırıp cevap verdi;
"O yüzük sahte. Hani evlenme teklifi ederken yüzük çıkarırlar ya bende geleneği bozmamak için öyle bir şey aldım. Hem bizim yüzüğümüz var." Dedi parmağını göstererek. Ae Cha sırıttı ve Chanyeol'un elindeki bilezikleri baktı. Hepsini daha da sarmas dolaş yapmıştı. Ae Cha dayanamayarak.
"Ver bide ben deneyim." Dedi ve Chanyeol'un elinden bileklikleri aldı. Bileklikleri çözdükten sonra Chanyeol'a uzattı. Chanyeol elinden alarak beyaz olanı aldı ve Ae Cha'nın ince bileğine taktı.
"Sıra sende." Dedi ve diğer siyah olanı Ae Cha'nın avucunun içine koyup bileğini uzattı.
Ae Cha avucundaki siyah bilekliği alıp Chanyeol'un uzattığı bileğine taktı. İkisi yan yana gelince yuvarlak bir şekil oluşturuyordu. 'Demek ki bu bir çift bilekliği' diye geçirdi içinden Ae Cha.
Chanyeol, Ae Cha'nın bileğinden tutarak kendine çekti. Ellerini Ae Cha'nın yüzüne sarıp dudaklarını alnına bastırdı. O artık onundunkimsenin değildi. Sadece onun kadınıydı.
Chanyeol ve Ae Cha eve gelmişti. Ae Cha yemek yapıyor, Chanyeol ise şirketin sorunlarıyla uğraşıyordu. Şirketi bu aralar çok boşlamıştı. Ae Cha, Junmyeon derken borçlar fazlalaşmıştı.
"Hayatım yemek hazır." Chanyeol Ae Cha'nın seslenmesiyle yerinden kalktı. Yerdeki kagitlari ayağıyla iterek kapıya ilerledi.
Aşağıya indiğinde Ae Cha'nın sofrayı donatmış olduğunu gördü. Her şey yerli yerine dizilmiş, en az dört türden yemek vardı. Chanyeol ağzı açık masaya bakarken Ae Cha kıkırdayarak eliyle 'otursana' dermişcesine salladı. Chanyeol yerine oturdu ve yemeğe başladı. Lokamsını yutup şaşkın bakışlarıyla konuştu.
"Ooo, hatun bunlar ne? Baek Sehun ve JongIn haklıymış. Yemek konusunda iyisin." Dedi gülümseyerek. Ae Cha kafasını eğip kızaran yanaklarını gizlemeye çalıştı.
"Yeşekkür ederim." Chanyeol kafasını eğdi. Ae Cha'nın kızarmış olduğunu görünce büyük bir kahkaha attı. Ae Cha önündeki çatalı chanyeol'un önüne fırlattı.
Yemek yiyip masayı kaldırmış ve şu an film seçiyorlardı. Chanyeol korku filmi isterken Ae Cha animasyon filminde kararlıydı.
"Ya, Ae Cha hadi korku filmi izleyelim." Ae Cha düşündü. 'Ona sarılacağımı zanndiyorsa yanılıyor.' Diye geçirdi içinden Ae cha.
"Tamam." Chanyeol elindeki filmleri masaya bırakarak;
"Ne?"
"Hadi korku filmi izleyelim. Animasyon çok çocukça." Dedi ve Chanyeol'a yöneldi. Chanyeol'un masanın üstüne bıraktığı filmlerden en korkuncunu seçip uzattı.
"Bunu izleyelim." Dedi. Chanyeol 'tamam' anlamında kafasını sallayıp Ae Cha'nın uzattığı filmi aldı ve yerleştirdi. Ae Cha'da o sırada olan mısırdan daha fazlasını patlatmış ve gelmişti. İkisi de yerlerine kurulup filmi başlattılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik | PCY
FanfictionBence okumayın ama siz bilirsiniz *Düzenlendi.* 1 at #exo-l Başlama tarihi, ??/??/2016 Bitiş tarihi, ??/??/2016 Düzeneleme bitişi, 23/07/2018