Chanyeol şoktaydı. Nasıl böyle bir şey olabilirdi? Onunla birlikteyken her önlemi almıştı. Aklına geçen günkü barda yaşadıkları geldi. Olabilir miydi? Olabildi. Eğer doğruysa Ae Cha'ya ne diyecekti? Nasıl açıklayacaktı? Ae Cha onu tekrar terkederdi. Onsuz yaşama duygusu onun kalbine ok gibi saplanmıştı. Ashley'in karnındaki eline baktı. Sonrada Ashley'e bakarak ellerini geri çekti. Ae Cha'ya döndü. Gözleri yaşarmış, bir dokunuşla ağlayabilecek duruma gelmişti. Chanyeol ona yaklaşarak dudaklarını araladı. Ama söyleyecek bir sey bulamadı. Ae Cha, Chanyeol'u itip Ashley'in koluna yapıştı.
"Yalan söylemeyi kes Sarı! Daha kanıtın yokken neyin havasındasın he neyin!" Dedi Ae cha bağırarak. Ashley küçük bir gülümseme atıp kolunu Ae Cha'dan kurtardı. Siyah rugan çantasını yerden alıp fermuarını açtı. İçınden bir zarf çıkarıp Ae Cha'ya uzattı. Ae Cha elinden zarfı alıp tereddütle açtı. Katlanmış olan beyaz kağıdı açtı ve okumaya başladı. Bir süre anlamadığı tıp cümleleri okuduktan sonra sonuna geldiğinde dolan gözlerinden bir iki damla yaş düştü. Bu cumelyi okuyucagına öleydi daha iyiydi..
'Hamileliğiniz %99.9 kanıtlanmıştır.'
(Ashley'den)
Doktorla işim bittikten sonra üstümü giyinip lavobodan çıktım. Kendimi duvara yaslayıp doktoru kemerini takarken izledim. Kolundan tutup duvara yasladım. Kendimi ona sürterken konuşmaya başladım.
"Yapacaksın değil mi?" Dedim. Doktor zevkten dört köşe olmuş bir şekilde konuştu.
"E-Evet... yapacağım... ahh" Duyduğum cevapla sırıtıp arkamı döndüm. Dudaklarına öpücük bırakıp.
"Teşekkür ederim bebeğim." Dedim ve odadan çıktım. Planım basitti. Chanyeol'dan hamile olduğuma dair çakma bir hamilelik kağıdı hazırlatacaktım. Sonra da evlerine gidip Chanyeol'a ben hamileyim diyecektim. İnanmazlarsada kağıdı gösterecektim. Chanyeol benim olacak ve Ae Cha denen sürtükten sonsuza kadar kurtulacaktım. İllaki bu hamilelik olayını öğrendikten sonra Chanyeol'un yüzüne bakmayacaktı ve ben... ahh pardon yani biz Chanyeol'la mutlu olacaktık.
Akşam olduğunda bardan çıkıp siyah Audi'me bindim. Çantamdan sigara paketimi çıkarıp içinden bir dal aldım. Sigarayı dudaklarıma bırakıp çakmağımı çantamdan aldım. Sigaranın ucuna ateşi tutarken bir yandan da arabanın camını açıyordum. Çakmağı yan koltuğa atarak emniyet kemerimi takıp anahtarı kontağa sokup çevirdim. Bir yandan sürüyor bir yandan da sigaramı içiyordum. Dostum bu gece bayağı uzun olacaktı.
Eve geldiğimde camdan içeri baktım. Ae Cha Chanyeol'umun üstüne eğilmiş ağzına patlamıs mısır veriyordu. Chanyeol onun elindeki patlamış mısırı ağzına alıp burnunu burnuna surttü. Acaba az sonra olacaklardan sonra bu kadar mutlu olabilecekler miydi?
Camdan ayrılıp kapıya yöneldim. Derin bir nefes alarak kapıyı çaldım. Bir kaç saniye bekledikten sonra Chanyeol kapıyı açtı. Beni görünce şaşırsa da aldırmadım ve kolundan tutup salona sürükledim. Bir anda kendime çevirdim ve dudaklarına yapıştım. Ahh... dudaklarının tadı çok güzeldi. Dudaklarını keşfe çıkmışken Chanyeol beni geriye itti. İtmenin etkisiyle tökezleyip düştüm. Chanyeol üstüme gelerek.
"Ne işin var burda Ashley!!!" Dedi bağırarak. Ayağa kalktım ve;
"Ne işiniz var demek istedin herhalde." Ikisinde şaşkın şaşkın bakarken izlemek çok zevkliydi. Chanyeol bana bir adım atarak kolumu kavradı.
"Ne konuşuyorsun ashley?" Dedi. Ae Cha'ya baktım. Yazık olacaktı. Ama üzgünüm minik Ae Cha. Bunları öğrenmem lazım. Chanyeol'un boşta kalan elini aldım ve karnına koydum.
"HAMİLEYIM!!!" Diye sevinçle bağırdım. Ikiside bana dönmüş bir şekilde bakmaya başladılar. En az üç dakika sonra Chanyeol karnımda ve kolumu olan ellerini hızlı çekti. Benden uzaklaşarak Ae Cha'ya yöneldi. Arkası bana dönük olduğu için göremiyorum. Ae Cha bir anda Chanyeol'u iterek benim yanıma geldi. 'Dokunsan ağlayacak' derler ya. Işte o kıvama gelmişti. Kolundaki elini sıkıştırarak;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik | PCY
FanficBence okumayın ama siz bilirsiniz *Düzenlendi.* 1 at #exo-l Başlama tarihi, ??/??/2016 Bitiş tarihi, ??/??/2016 Düzeneleme bitişi, 23/07/2018