Zoraki Evlilik//9

16K 766 310
                                    

"Ae Cha?"

Kendisine seslenen Chanyeol'a baktıktan sonra tekrar sevdiği adama baktı. Tüm asaleti ile karşısında duran adama tebessüm etti.

Onu, çok fazla özlemişti.

Gidip boynuna sarılmak, ona, onu ne kadar özlediğini Ve onsuzken çok zorluklar çektiğini söylemek istiyordu. JunMyeon, özlemle bakıyordu AeCha'ya.

JunMyeon, yanındaki adama baktı. Bu onu Ae Cha'dan uzaklaştırmak için dövüp tehdit eden adamdı. Kaşlarını çatarak ikisi üzerinde gözlerini gezdirirken Chanyeol anlamış olacak ki, Ae Cha'nın kolundan tutup sandalyeye oturttu. Tam da JunMyeon'un karşısına. Birbirlerine bakarken gelen soruyla gözlerini ondan ayırdı.

"Ee kızım evlilik nasıl gidiyor? Chanyeol seni üzüyor mu?" Bu soruyla JunMyeon kafasından vurulmuş döndü. İçtiği su, boğazında kaldı. Nasıl yani? Ae Cha evlenmiş miydi? Hemde bu adamla.

Kısılan gözleri ile Ae Cha'ya bakarken, Ae Cha ise gözlerini kaçırdı. Verebilecek bir cevabı boşver, yüzüne bakacak hâli kalmamıştı şu an

"E-Evet efendim, gayet iyi anlaşıyoruz." Chanyeol'a döndü. "Chanyeol bana gayet iyi davranıyor." Dedi. Kem küm ede ede bir kaç şey söyledikten sonra suyu alarak içti.

Chanyeol ise gözlerini JunMyeon'dan ayırmıyordu. Bu neden aile yemeğine gelmişti ki? Aileden değildi. Aileden olsa zaten tanırdı. Dayanamayarak sordu.

"Baba bu adam kim?" 'Adam' kelimesini bastırarak söylediği için o hafif alayla tebessüm etti. Babası;

"Daha siz tanışmadınız değil mi? Ahaah bu yeni iş ortağımız Kim JoonMyeon. Kendisi Amerika' dan bu sözleşme için geldi. Bir kaç günlüğüne de sizinle kalacak. Senin iş ortağın gibi bir şey oğlum." Dedi ve yemeğine geri döndü.

Ne yani kendi evlerinde mi kalacaktı? Chanyeol sinirden JunMyeon'a kafa atmak üzereydi. Chanyeol, JunMyeon'a baktığında Ae Cha'ya baktığını gördü. Ae Cha ise ona karşı gözlerinin içi gülerek bakıyordu. Chanyeol hiç bir zaman ona böyle baktığını görmemişti. Ona karşı her zaman soğuk ve boş bakardı. Içindeki JunMyeon'a kafa atma isteği arttı. Önüne konan yemeğe baktı. Suyunu alıp içti ve Ae Cha'ya baktı. Şu an çok fazla sinirliydi. O adam gitmişken neden gelmişti ki? Hemde o kadar dayak yemesine rağmen. Artık savaşıcaktı. Çünkü Ae Cha halen ona aşıktı. Onu kaybetmek istemiyordu. Masanın üstünden Ae Cha'nın elini tuttu. Ae Cha elini çekmeye çalışsa da çok fazla sıkı tutuyordu. Tabikide bunu JunMyeon'a nispet için yapıyordu. Chanyeol'un annesi konuŞmaya basladı;

"Çok tatlı bir çift değil mi JoonMyeon?" Bu soruyla ağzındaki pirzolayı yavaş yavaş çiğnedikten sonra zorla yuttu. Kalbi acıyordu. Ok saplanmış gibi hissediyordu. Zorla da olsa;

"E-Evet çok tatlılar." Dedi. Chanyeol ona bakarak sırıttı. Çok fazla zevk alıyordu. JunMyeon ise sinirden çıldırıyordu. Ae Cha durumu anlamış olacak ki;

"Efendim, ben lavaboya gidip geliyorum." Dedi ve JunMyeon ve Chanyeol'a bir bakış atarak yerinden kalktı. JunMyeon'da pantolonuna su dökmek için bardağını yere düşürdü.

"JoonMyeon iyi misin?" Planı işe yarıyordu.

"İyiyim efendim lavoboya gitsem iyi olacak." Dedi ve masadan kalktı. Direk bayanlar tuvaletine gitti. Kapıda bekleyerek Ae Cha' çıkmasını bekledi.

Chanyeol'da masadan kalktı. Bayanlar tuvaletinin önünde JunMyeon'yu gördü. Ne yapacağını izlemeye başladı. Ae Cha çıkar çıkmaz Suho onu kolundan kendine çekip sarıldı. Bir az sonra da kendini Ae Cha'dan çekip yüzünü ellerine alıp anlına anlına yasladı. Ae Cha'da ellerini yüzündeki ellerine götürdü.

Chanyeol şu an delirmek üzereydi. Daha kendisinin yapamadıklarını onun yapması onu sinir ediyordu. Canın yapacağını bile bile tekrar izlemeye başladı. Bu sefer JunMyeon dudaklarını Ae Cha'nın dudaklarına bastırdı. Chanyeol'un gözünden yaş geldi. Bu sefer JunMyeon'a kafa atıcaktı. Gidip Ae Cha'yı kendisine çektı ve Suho'nun yakasına yapıstı. Ve kafayı suho'nun burnuna çaktı. Suho bu cakisma üzerine yere yığıldı. Chanyeol JunMyeon'un üstüne çıktı.

"Kimse.. Benim.. Kadınımı.. Öpemez.." Dedi her bir kelimede JunMyeon'nun yüzüne geçiriyordu. Ae Cha 'dur' diye bağırmasına rağmen hâlâ durmuyordu.

"Benim olana kimse dokunamaz anladın mı?" JunMyeon'u bıraktı ve Ae Cha'ya döndü. Ağlıyordu.

Hıçkırıklarının arasından 'lütfen dur, yalvarırım dur' gibi şeyler söyleyip duruyordu. Chanyeol onun için ağladığını görünce dahada sinirlendi ve duvara ellerini bastırdı. JunMyeon fırsattan istifade kalktı ve Chanyeol'a yumruk geçirdi. Chanyeol bu yumruğu beklemedigi için yere düştü.
JunMyeon bağırdı.

"Sen yokken ben vardım, Chanyeol!! Acaba beni ondan uzak durmam için dövdürttüğünü öğrense bir daha yüzüne bakar mı? Oh.. söyeldim.."
İşte zaman durmuştu Ae Cha için. Yani Chanyeol mu dönmüştü? Onun yüzünden sevdiği adamdan ayrı kalmıştı. Onun yüzünden ilk aşkını başlamadan kaybetmişti. Yavaşça kalkarak Chanyeol'a doğru yürüdü. Gözlerine bir cok duyguyla baktı. Aşk, sevgi, nefret, kırgınlık...

"G-Gerçekten böyle bir şey yaptın mı?" Chanyeol cevap vermek yerine sustu. Ae Cha bağırdı.

-" BANA CEVAP VER GERÇEKTEN BUNU YAPTIN MI?"

-"EVET YAPTIM!" Dediğinde Ae Cha'nın gözünden bir damla yaş düşmüştü. Ona son kez bakarak JunMyeon'un yanına gitti. Kolunun altına girdi ve yürütmeye başladı. Chnayeol yere çömelip ağlamaya başladı. Chanyeol'un farketmediği şey ise ona aşkla ve kırgınlıkla bakmasıydı.

*Düzenlenmiştir*

-Mydamnloveinflames

Not: Of ne entrika bee xleşgöeşgölwg

Zoraki Evlilik | PCYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin