Tu ce simti cand cineva iti cere cineva iertare? Oare spusele lui sunt din suflet? Sau doar niste cuvinte aruncate pentru ca trebuie sa-ti ceara scuze? Tu ce faci? Ierti? Sau nu-ti pasa?
Eu cred ca mai intai trebuie sa vezi daca scuzele lui sunt din inima. Daca ii pasa ca tu sa fii fericita,sa nu te vada trista,atunci ar fi bine sa ierti. Este un dar de la Dumnezeu sa ierti. Este bine,pentru ca fiecare gresim si fiecare mai meritam o sansa. Dar cand scuzele sunt seci,pline de ignoranta si nepasare,atunci ar fi bine sa nu-ti mai pese. Sa lasi acel om sa faca ce vrea. Sa faca cum crede el.Atata timp cat nu are pic de rusine,inseamna ca numai are nevoie de tine.Pur si simplu,lasa.l. O sa-si dea seama mai tarziu ce a pierdut.
Totul este ca un film. Care are pe fundal un cantec al vietii. Care spune tot ce simtim noi si ce s-a intamplat in viata noastra. Filmul se delureaza pe ecranul sufletului,acolo unde spectatorii suntem doar noi insine.Nu stim cum se va termina,dar stim sigur ca,continutul dureaza o viata. Inima este chiar cantecul despre care va spuneam. Cand bate,ritmul poate deveni puternic sau pur si simplu simtim ca se opreste. Ei bine,atunci sufletul ia o pauza,lasand mintea sa proceseze informatia,dand un raspuns pe care il poate refuza sau cu care se poate vindeca.
Vindecarea este un lucru important.Dar nu tine numai de minte.Tine de TINE. Daca noi nu suntem pregatiti,atunci nimic din noi nu este pregatit de o schimbare. Trebuie sa ne decidem pentru ca este un lucru serios. Daca decidem sa ne vindecam,atunci avem nevoie de cineva care ne poate alina suferinta. Sau pur si simplu,ridicam capul si spunem STOP! Atunci suntem pregatiti sa dam drumul muzicii si sa ne spunem ''Asta a fost sa fie'' Trecem mai departe,fara sa privim inapoi.
CITEȘTI
Universul fara El
Spiritual"Spunem ca oamenii sunt importanți în viața noastră și ne lăsăm păcăliți de 'bunătatea' lor. Dar oare am putea vedea adevărul ?"