M-ai facut sa simt ceea ce niciodata nu o sa-mi mai permit sa simt. M-ai facut sa imi para rau pentru tot. Absolut tot. De la incredere si respect la sentimente depuse si iubire. Gravitatea situatiei nu a fost vazuta decat de mine. Pentru tine , a fost doar o distractie si o ocupare a timpului. Pentru mine, a fost o iubire oarba si sincera. Aici, apare diferenta dintre noi. Tu lipsit de suflet, eu prea plina de el. Se spunea candva ca opusele se atrag dar, plusul si minusul niciodata nu s-au intalnit. Oricat de mult as incerca sa cred acum ceea ce atunci credeam nu o sa pot. Razbunarea nu era genul meu pana sa te fi cunoscut pe tine. Iti multumesc ca ai fost o lectie de viata din cartea vietii mele desi speram sa tina doar o pagina,a tinut un capitol.
Imi pare rau pentru ca ti-am ocupat timpul tau pretios, imi pare rau ca mi-am oferit iubirea si sufletul pe tava cand tu stiai sa mananci doar din farfurie, imi pare rau ca am oferit a doua sansa persoanei care nu o merita nici pe prima, imi pare rau pentru tot. Regret aceasta etapa din viata mea si nu o sa o mai repet. Regret si vreau sa uit tot ce s-a intamplat. Ma bazez pe destin pentru ca roata se va intoarce si va veni momentul pe care il astept demult. M-ai facut mai puternica decat credeam ca sunt si am vazut in mine ceea ce nu vedeam inainte. M-ai invatat ca oamenii nu exista ci,ca suntem inconjurati de persoane. Persoane care doar isi aplica masca sentimentelor ,facandu-se credibili.
Imi astept fericirea uitandu-te si privind inainte.
Sper sa nu ai nicio asteptare de la mine, sa nu te mai intorci cum ai facut-o pentru ca nu voi fi acolo. Trecutul polueaza,viitorul vindeca.
Prezentul,doar se traieste!
#confesiune
CITEȘTI
Universul fara El
Spiritüel"Spunem ca oamenii sunt importanți în viața noastră și ne lăsăm păcăliți de 'bunătatea' lor. Dar oare am putea vedea adevărul ?"