Presupun ca cei mai mulți dintre noi suntem adolescenți,iar liceul este principala noastră ocupație. Cu toții ne-am temut de el. Și eu m-am temut deoarece lăsăm în urma profesori minunați și colegi cu care am petrecut ani buni din viața. Dar liceul m-a schimbat. În bine pot sa zic. Chiar nu este Cum mi-am imaginat. Te maturizează foarte mult ideea ca o sa o iei de la început. Prietenii,relații, profesori. Toate acestea vor avea un început. Unul bun.
Lucrurile sunt diferite aici. O sa dai peste oameni cu adevărat minunați,care te vor îndrepta spre bine,dar și oameni care au de gând sa te manipuleze,nu în bine,desigur. Tu vei alege ce o sa faci. Dar dacă ai de gând sa alegi partea buna,fii sigur ca vei schimba ceva. Acești oameni au de gând sa schimbe lumea în care trăim. Care încearcă cu adevărat sa facă ceva pentru comunitate. Trebuie sa te afli și tu printre ei dacă vei alege partea buna. Aceasta este oportunitatea ta,iar profesorii te vor vedea cu ochi buni dacă o sa faci aceste lucruri. Profesorii vor fi la început nepăsători. Predau și pleacă. Nu le pasa dacă vei înțelege. Dar, nu te speria, după un timp vei vedea ca vor fi de partea ta.
Așa ca,liceul reprezintă mult mai mult decât ne așteptăm. Vom învăța lucruri noi, deși nu se vor compara cu o lecție primită în viața. Vor fi capitole secundare care ne vor aduce puțin zâmbetele pe buze. Tot ce trebuie sa faci este sa te bucuri nespus de mult de momentele petrecute cu oamenii care chiar merita prezenta ta.
CITEȘTI
Universul fara El
Spirituale"Spunem ca oamenii sunt importanți în viața noastră și ne lăsăm păcăliți de 'bunătatea' lor. Dar oare am putea vedea adevărul ?"