Capitolul 14

106 4 0
                                    

Dupa ce am aflat ca Locul 3 pe tara la literatura, mi-a fost înmânat, am inceput sa am mult mai multa incredere in mine si in ceea ce scriu. Sper sa va placa!

Traim intr-o lume in care minciuna dominã. Unde, adevarul este cel mai disparut lucru. Oamenii din jurul nostru au inceput să devina ei însăși o dezamăgire si un esec. Au crezut ca acest lucru o sa ii ajute sa supravietuiasca dar, s-au înselat.
De fiecare data cand minciuna apare, stim ce sa facem. Uram, uitam si mintim la randul nostru. Dar cand adevarul apare, niciodata nu stim ce trebuie sa facem. Sa il acceptam? Sau sa ignoram? Probabil ca ne-am obisnuit ca adevarul nu exista. Sau ca nu ar trebui sa existe pentru ca doare.
Dar sa stiti ca in final, minciuna doare. Ba chiar poti fi sigur ca sufletul tau se va rupe in doua. Mereu vei fi dezamagit de minciuna pentru ca stii ca acolo undeva, se ascunde crudul adevar.
Sufletul tau incepe sa prinda sperantã când in drumul lui apare iubirea. Atunci nu o sa isi dea seama cã de fapt se apropie de el o mare greseala. Este ultimul pas ramas pe care il poate face.  Crede ca iubirea ii va aduce vindecare dar, o sa se autodistruga. Ultimul strop de minciuna se afla in iubire. Cea care, de fiecare data doare. Niciodata nu o sa putem accepta adevarul in iubire pentru ca stim ce se ascunde in spatele lui. 
Din iubire tot ce am invatat a fost durere si dezamagire. Desi toti am avut parte de momente frumoase, de neuitat, la sfarsit, este imposibil sa credem ca ce s-a intamplat asa a fost sa fie. Este imposibil sa uitam amintirile, care la sfarsit au fost inundate de minciuna. Putem vedea in iubire, cum un singur cuvant distruge tot.  Iubirea era barca de salvare din oceanul singuratatii. Dar cand ea nu mai exista, nici noi nu ma existam.
Inainte sa mintiti pe cineva, ganditi-va la efectul pe care minciuna il poate avea asupra persoanei. Adevarul mereu va fi dureros, dar mai bine acceptam adevarul in locul minciunii.  Asa ca, din acest joc inuman scapa cine se trezeste din somn primul.

Universul fara ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum