Capitolul 20

35 0 0
                                    

Multi din voi ati trecut prin asta si probabil o sa va regasiti cu siguranta printre aceste randuri, mai mult decat v-ati gasit sufletele abandonate pentru ceilalti.
De ce de fiecare data se intoarce la mine?
Nu i.a ajuns durerea? Oare chiar nu a ajuns raul pe care mi l-a oferit ca pe o floare?
Credeam ca totul s-a terminat. Dar nu, abia incepuse. Au trecut doi ani de cand eu l-am iubit. A trecut un an de cand el, m-a lasat balta. Si, a trecut o vesnicie de cand am ramas singura, fara sentimente si abandonata. Am aflat ca voia sa se intoarca. Dar, la cine? Cu siguranta, vechea eu nu mai exista iar noua eu, era acum frumoasa si dorita de toti. Stiam ca daca o sa aflu asta imi fac rau. Dar cum a putut sa imi ia sufletul si pur si simplu sa plece? Cum a putut sa se gandeasca ca intoarcerea la mine este ca aruncarea unui obiect la gunoi? Ma vrea inapoi, dar eu nu il vreau. Dar o sa il las sa vina. O sa imi iau bucata din suflet ramasa la el, si o sa plec. Asa cum a facut el, fara nicio explicatie. Eu, nu am mai iubit din ziua in care el, m-a parasit. Nu stiu ce e iubirea si nu vreau sa aflu. Ea doar m- a dezamagit pana acum.
Daca ma iubea, nu pleca, iar daca nu pleca, ma minteam. I-am acceptat toate defectele incluzand minciuna " te iubesc" . Am acceptat tot dar el nu, el nu m -a acceptat. Eram firava si sensibila . Daca ma atingeai, ma spargeam. Si el, m a lovit cat a putut de tare si a plecat . Acum nimeni nu mai poate sparge zidul inimii mele. Atata timp cat nu am iubire de oferit, nu pot obliga pe nimeni sa ma iubeasca. Si nu are ce. Un suflet ranit niciodata nu poate fi vindecat. Un suflet ranit va ramane asa pana cand ultima picatura de viata ii va fi luata , pentru ca un suflet ranit inseamna o viata plina de lectii, sacrificii si ziduri.
Si tu, mi-ai ales aceasta viata . Asa ca, nu te mai intoarce. Nu mai ai la cine!

Universul fara ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum