Capitolul 11

168 7 2
                                    

O lectie de viata te poate schimba. Aceasta schimbare va decide cursul vietii tale. Daca ai fost obisnuit sa daruiesti fericirea ta celorlalti, vei vedea ca iti va parea rau. Sa fii rece si nepasator doare mai putin pentru ca nu vei pune la suflet orice. "Omoara-i pe toti cu fericirea ta". Ce intelegi de aici? Crezi ca este adevarata aceasta afirmatie? Sa fii sigur ca oamenii se bucura mult mai mult atunci cand esti nefericit. Nimeni nu va fi fericit pentru fericirea ta. Pastreaza in interior ceea ce ai mai bun si nu imparti nimic cu ceilalti. Tu vei fi cel care va suferi si va regreta.
Fericirea inseamna si iubire. Asa ca, nu te lasa influentat de sentimente pentru ca la sfarsit vei cadea in gol. Cand ura devine iubire, fii sigur ca iubirea va deveni ura. Sunt sentimente complet diferite nu? Cred ca am patit toti sa ne indragostim de cine nu trebuie. Si chiar daca sentimentele au fost reciproc,ceva nu a mers. Si probabil aici este de vina orgoliul care se naste din ura.
Cand iubim simtim ceva magic si special. Parca toata lumea este a noastra si am face orice pentru acea persoana. Dar cand acest lucru se termina? Urâm. Plangem. Regretam. Asa se intampla mereu iar asta este cea mai mare greseala pe care o putem face. Trebuie sa invatam sa ne asumam riscuri. Ai iubit? Foarte bine. S.a terminat totul? Tine capul sus si nu lasa pe nimeni sa vada durerea din sufletul tau. Nu te baza pe timp, pentru ca nu exista. Si nu ne putem baza pe ceva inexistent. Desigur ca amintirile nu se sterg niciodata,iar trecutul are de gand mereu sa se joace cu prezentul. Dar trebuie sa existe un castigator in acest joc si acesta este prezentul.
Fii tu! Exact ca inainte. Nu lasa persoanele sa te schimbe. Imbraca.te intotdeauna diferit,dar ramai acelasi in interior.
Ai incredere in tine si nu uita, ca viata este un test pe care nu toti il trec.

Universul fara ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum