Capitolul 16

61 6 0
                                    

Acest capitol este pentru tine, un om.
De o lunga perioada te confrunti cu tine. Cu tot ce inseamna preteni, iubire, studii,munca, durere, suferinta, indepartare,singuratate. O lista care nu se sfarseste prea curand. Cautam mereu ordinea in viata dar niciodata nu o sa fim dispusi sa facem curat in ceva care a fost murdarit mult timp. Probabil ca indiferenta te-a maturizat, probabil ca orgoliul ti-a dat o lectie, dar iubirea nu este la fel. Iubirea este mai complicata de atat. Prima dragoste nu se uita niciodata dar, ce se intampla daca dupa prima nu va mai veni niciuna? Ti-ai epuizat toate sentimele pe o singura persoana care nu a facut nimic mai mult decat sa plece. Plecarea este cea mai simpla solutie pe care el a ales-o,nu tu. Tu ai fost cea care a luptat cu tot. cu increderea, sentimentele si intelepciunea.
Noi, femeile ne simtim vinovate probabil pentru aceasta plecare. Dar nu cumva noi suntem cele care trebuie sa plecam cu adevarat? Ne luptam de ani intregi sa uitam o persoana care ne-a uitat de mult, sau cel putin asta credem noi. Cine te iubeste, se va intoarce. Dar cand?  Probabil nu vom stii niciodata cand , doar speram. Ideea este ca noi, putem uita,numai ca nu vrem pentru ca acea persoana ne-a consumat si ultima picatura de iubire din corpul nostru,neramanand nimic.  Vrei sa te apropi de persoane dar nu poti. Esti acolo fizic, dar psihic nu vei fi niciodata pentru ca te simti incompleta. E ca si cum ai asista la o autopsie, in care daca tai pe cineva, il vei gasi pe jumatate gol, fara suflet.
Suntem puternice, toti stiu asta. Putem depasi orice daca ne punem in minte. Un om care ne-a dezamagit este o lectie. Nu trebuie sa-l asteptam pentru ca el nu ne asteapta pe noi. Marea se intoarce mereu la nisip, dar nisipul niciodata nu se va duce spre mare. Daca inca esti nehotarata gandeste-te de cate ori l-ai iertat tu si de cate ori te-a iertat el. Gandeste-te cine a renuntat. Gandeste-te cine a fost imatur. Nu are rost sa asteptam ceva doar pentru ca nehotararea lui este in dificultate. Poate ca ,acolo, undeva un om are nevoie de tine. Asa cum esti tu. Ciufulita dimineata in pijamale, imperfecta si sensibila. Poate cineva chiar vrea sa te iubeasca pentru parfumul tau de copil impregnat in haine. Alegi asta sau pe cineva care continua sa te schimbe si sa te modeleze dupa placul tau?
Stiu ca daca ai avea sansa sa te intorci in trecut, ai face-o fara nicio ezitare. Traieste inca o data momentele, apoi invata din greseala. Chiar erai fericita atunci? Daca da, atunci de ce esti ranita? Stii si tu ca traiai zilnic cu un gol in stomac si cu frica. Frica de durere. Iar daca traiesti cu ea,inevitabil se va intampla. 
Iubirea inseamna totul sau totul inseamna iubirea?

Universul fara ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum