"OYUN MU BAŞLAYACAK?"

175 57 46
                                    




+"Bilmiyorum Sedat bey!.Ne yapabileceğimi bilmiyorum, bilemiyorum. İlk defa böyle bir şey gördüm.Gözünü kırpmadan annesine zarar veren birisine nasıl tedavi uygulayacağımı gerçekten bilmiyorum."   oturduğu sandalyede şakaklarını ovuştururken masaya dirseklerini acıyla  dayadı Mert.


+"Ne yapabilirim? kime sorabilirim? nasıl iyileşebilir? kim yapabilir? "kendi kendine düşünüyordu."Kimden yardım isteyebilirim?."   şakaklarına gelişi güzel bir masaj yaparak kendini rahatlatmaya çalıştı.Geceden beri başında geçmeyen bir ağrı , beynini oyuyordu sanki.

+"Tanıdığım benden kademe ve başarı olarak üstün kişiler tanıyorum.Sizi başka..." başından savmak istese de Sedat Bey sözünü kısa bir öksürükle kesti.


+"Sizi bana çok övdüler Mert Bey.Önceki hastalarına uyguladığınız tedaviler , motivasyonlar ve dahaları..Bunların tamamını araştırarak buraya geldim.Sizin önermek istediğiniz doktorlardan birini isteseydim şuan burada  değil herhangi birinin yanında olurdum."  sinirlenmemişti sanki ama sesinde bir azar varken oturduğu koltukta dikleşti.Mert,  yüzüne samimiyetsiz bir gülüş takınarak dudaklarını yaladı.


+"Haklısınız Sedat Bey , kusura bakmayın bir kaç gündür gerginim de " kafasını da olumlu sallamayı da ihmal etmedi.

  +"İzin verirseniz size fikrimi beyan etmek isterim." adamın sesi  ikna etmeye yatkın ve soğukkanlıydı.Tahmin edilemeyecek kadar soğukkanlı...Sanki kızı  bir kaç gün önce buraya gelmemiş , kendi , öz kızı annesini yani   karısını rehin almamış gibi rahat ve teker teker söylemişti.Sanki olay onun ailesiyle  alakalı değil de bir tanıdığıyla alakalıymış gibi davranıyordu. Bunun sebebi soğukkanlılık mı yoksa ilgisizlik mi belli olmuyordu.


Mert derin nefes aldı.Bu işin hiç iyiye gitmeyeceğini anlamaya başlayan psikolog göz ucuyla Sedat Bey'i süzdü.Gözlerinin içine,  dinlemesi için ona kirpiklerinin altından bakıyordu.


+T..tabi buyurun Sedat Bey , sizi dinliyorum"   anlatması için şakaklarına götürdüğü elini karşısında ki Sedat Bey 'e doğru uzatarak olumlu anlamda sağa sola  salladı.



Sedat Bey oturduğu koltukta kıpırdanarak söze girişti.

+"Bu fikir size ne kadar uyar bilemiyorum ama . . . " sözün devamını getiremeden odanın kapısı ufaktan tıklanarak açıldı.


+"Mert bey sizi birileri çağırıyor.Önemliymiş." nazik şekilde içeri giren yeni sekreter psikolog ve misafirini selamladıktan sonra konuşmuştu.


+"İki dakika bekleyin lütfen Sedat bey. Hastalarım için arkadaşımdan analiz defteri istemiştim onu alıp geliyorum" sekretere çıkması için kaş göz yaptı.


 Yüzüne de  takındığı hafif tebessümle oturduğu sandalyeden kalkmaya yeltenirken bir an da bir kaç ses duyuldu ve odaya iki kişi içeriye daldı.Psikologdan en az on santim uzun kalıplı siyah ajan görünümlü tefeciler,  ellerinde tespihleri sallayarak Mert'e doğru dik dik bakıyordu.Alacakları varmış gibi odaya girmişlerdi.Şaşıran Mert kalmakta olduğu sandalyeye geri oturuverdi.Gözlerini kıstı,  bulanan midesini ve  ağrıyan başını görmezden gelerek tekrar ayağa kalktı.Tefecilere doğru dik ve kararlı adımlarla ilerledi ve aralarında en fazla  on santim kala durdu.Kafasıyla onları selamlarken uzun ve kalıplı oldukları daha çok dikkatini çekmişti.

Islak KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin