1 skyrius

1.3K 60 3
                                    

Išgirdau stiuardesės balsą:

- Prašome atsisegti saugos diržus ir po vieną,eilute, išlipti iš lektuvo.

Padariau kaip liepta. Išlipusi iš lektuvo tikrai nustebau. Nesitikėjau, kad čia, Londone, bus taip gražu! Aplink oro uostą kilo aukšti pastatai, girdėjau ūžiantį transportą. Nuėjau passiimti savo bagažą ir užsukau į kavinę. Užsisakiusi latte su puta paskambinau savo tetai ir pranešiau, kad aš jau čia.

*******

Betės namai - neturėjau žodžių jiems apsakyti! Namas buvo didelis ir erdvus, grindys išklotos baltomis marmūrinėmis plytelėmis. Palikusi lagaminą ir krepšius prie durų, skubėjau apžiūrėti naują vietą kur aš gyvensiu.

- Ateik, parodysiu tau tavo kambarį,- tarė teta.

Užlipom į antrą aukštą, Betė iš pradžių parodė kur yra tualetas, o tik tada nuvedė mane į mano naująjį kambarį. Jis buvo paprastas, palyginti su visu namu.

- Paliksiu tave vieną apsiprasti,- pranešė teta.

- Ačiū,- teištariau.

*******

Atsinešusi savo krepšius, susidėjau drabužius į spintą (jų turėjau nedaug), o daiktus susidėjau ant tamsiai rudo rašamojo stalo.

- Rytoj susitvarkysiu,- pasakiau pati sau.

Buvau labai pavargusi po kelionės, todėl iš karto po vakarienės palindau po dušu, apsirengiau pižamą: ilgą maikutę su mikimauzu ir rožinius šortukus ir atsiguliau į lovą.
Kiekvieną naktį vergdavau, bet šiandien prisižadėjau to nedaryti. Nauja vieta, nauji namai, naujas gyvenimas taip? Todėl, nubraukusi su delnu kelias riedančias skruostu ašaras, atsiguliau ant šono ir smigau į sapnų karalystę.

Sveiki! Tai mano pirmas kūrinys, todėl prašau nesmerkit!:) Būtu malonu sulaukti nuomonių ir patarimų kaip ir ką galėčiau padaryri geriau! Iš anksto dėkoju!❤

A Guy Who Taught Me How To Live (LTU)Where stories live. Discover now