- Aš noriu, kad nustotum rėkti ant manęs ir man nurodinėti!- tai surėkusi pradėjau verkti ir suklupau ant grindų.
Zayn priėjo prie manęs ir mane apsikabino. Aš buvau sugniuždyta ir man reikėjo žmogaus, todėl aš atsilošiau į jo krutinę ir geras 10 minučių verkiau. Jis buvo kantrus ir laukė tiek kiek man reikėjo. Po biški darėsi geriau.- Ar geriau?- paklausė Zayn.
Aš pajudinau galvą į viršų ir į apačią.
- Ar galiu paklausti?
- Taip.
- Kodėl tu taip stipriai reaguoji dėl to, kad palikau tau ant rankos mėlynę?-paklausė jis.
Nežinau kodėl, bet aš norėjau jam papasakoti. Turbūt dėl to, kad dar niekam nesu pasakojusi ir ši našta mane vieną slėgė per ilgai.
Aš atsisėdau ant lovos ir pradėjau kalbėti. Baigiau po 20 minučių. Pasakojau visą laiką nuleidusi akis, todėl dabar jas pakėlusi į Zayn nustebau. Jis alsavo labai stipriai, buvo suspaudęs kumščius.- Kuo jis vardu?- paklausė.
- Nežinau aš jo nepažinojau. Mačiau tik vieną kartą.
- Ar, Ar jis tave..?- supratau, kad Zayn negalėjo ištarti paskutinio zodzio.
- Ne,- kai tai tariau jo krutinė nusileido iš palengvėjimo,- Tada kai jis... megino tai daryti, pro šalį ėjo vaikinas. Jis mane ir išgelbėjo.
- Negaliu įsivaizduoti ką tu turėjai ištverti.
- Taip, tikrai negali...- tai tarusi atsistojau nuo lovos ir nuėjau nusiplauti veido. Grįžusi iš vonios, jo neberadau.
*******
- Arija, apsirenk puošniau ir nusileisk į apačią!- pašaukė teta.
Apsirengiau ir nusileidusi į apačią radau ant stalo garuojantį maistą. Jis atrodė tikrai skaniai.
- Ką švenčiame?- tariau su šypsena veide.
- Šiandien kažkam linksma,- prasijuokė teta,- gerai, kad tokia esi, noriu pranešti tau naujieną.
- Kokią nauj...- mane nutraukė durų skambutis.
Betė nuėjo atidaryti. Į namus įėjo vyriškis ir mano amžiaus mergina. Vyras buvo su smokingu, nesiskutęs, rudų garbanotų plaukų ir rudų akių. Mergina skirtingai nuo vyro buvo šviesių plaukų. Bet buvo ir panašumų. Jų abiejų akys buvo rudos ir nosies forma panaši.- Arija, noriu tave supažindinti su mano mylimuoju Fredu ir jo dukra Sara.
Išsižiojau, Sarą aš žinojau. Ji buvo iš mano mokyklos. Sara buvo populiari, ji galėjo turėti kiekvieną vaikiną. Man tokios merginos nepatinka, nes jos dedasi toną makiažo ir yra trenktos.
Aš nusišypsojau ir paspaudžiau Fredui ranką. Iš mandagumo padaviau ranką ir Sarai, bet ji tik pavarteliojo akis ir nusuko žvilgsnį. Taip ši mergina irgi yra trenkta. Tai pagalvojusi nusišypsojau.
Vakarienė buvo ne ytin maloni. Na, Betei ir Fredui ji buvo išties linksma, bet man ne. Sara visą tą laiką žaibavo į mane akimis.
Baigusis vakarienei aš sutvarkiau stalą ir ruošiausi lipti į viršų, bet teta mane sustabdė.- Ei, kaip tau Fredas?- paklausė ji.
- Jis tikrai malonus,- tariau ir nusišypsojau.
- Puiku. O kaip tau sekasi Arija? Kaip mokykla?
- Visai nieko, teta. Susiradau porą draugų.
- Džiaugiuosi dėl tavęs,- ant šių žodžių suskambėjo mano telefonas ir aš atsiliepiau:
- Klausau?- tariau.
- Arija?- prakalbo pažįstamas balsas.
- Taip, čia aš.
YOU ARE READING
A Guy Who Taught Me How To Live (LTU)
RomanceŠi istorija apie merginą, kuri neteko tėvų ir tapo sužlugdyta. Apie merginą suradusią viltį kitur. Apie merginą kuri kovojo su savo pačios mintim.