2 skyrius

945 50 7
                                    

Miegoti naujoje lovoje buvo keista. Atsikėlusi pasiražiau ir nuėjau į dušą. Nusirengusi įlipau į vonią su putomis ir pameginau atsipalaiduoti. Užsimerkiau ir panėriau, o panėrusi greitai iššokau iš vandens. Pradėjau verkti, nes mintyse pamačiau tą avariją, per kurią žuvo mano tėvai. Jie skendo, aš šaukiau, bet niekas nepadėjo. Tik po dešimties minučių pasirodė gelbėtojai, bet jau buvo per vėlu. Gerai prisiminiau tą tilto vietą kur mūsų automobilis paslydo ir perdaužęs tilto pertvarą įkrito į upelį. Jei aš būčiau buvusi toje mašinoje manęs taip pat dabar nebūtų...

*******

Įšėjusi iš dušo, nuėjau paieškoti ką man apsirengti. Spintoje susiradau paprastą žalią suknelę. Jau ruošiausi nusiimti maikutę, kai pamačiau Jį. Jis stovėjo kito lango rėmose ir spoksojo tiesiai į mane. O dar ta įžuli šypsena! Supykusi, kad nepažystamasis spokso į mane kai aš ruošiausi persirengti, nuėjau prie lango, mečiau piktą žvilgsnį ir smarkiai užtraukiau mėlynas užuolaidas. Nors ir vaidinau, kad čia nieko svarbaus neatsitiko, iš tikro aš išsigandau. Kai atsisėdau ant grindų mano rankos pradėjo drebėti. Kas jei jis būtų pamatęs mane nuogą?! Nusikračiau šių baisių minčių ir nusileidau į virtuvę vakarieniauti.

-Ar skanu, Arija?

-Taip labai,- atsisukau į Betę ir silpnai nusišypsojau.

-Tai gerai, nepamiršk, kad rytoi į mokyklą. Ar man tave prikelti?

-Ne, nereikia. Nusistatysiu žadintuvą.

Įsidėjau į burną dar kelis šaukštus salotų ir paėmusi lėkštę nuėjau ją išplauti. Šiais mėnesiais po... jų mirties beveik nebevalgau.

*******

Atsikeliau nuo skambaus žadintuvo garso. Nuėjau į dušą, nusiprausiau ir išsivaliau dantis. Apsirengiau juodus aptemtus džinsus ir baltą maikutę. Susirišau tamsiai rudus plaukus ir nulipau į apačią. Teta jau manęs laukė. Įšėjome į lauka, Betė užrakino namų duris ir mes išvažiavom. Po 10 minučių jau buvau mokyklos kieme. Pamojau dar kartą Betei ir įėjau pro mokyklos duris. Keli žmonės atsisuko, bet dauguma nė nekreipė dėmesio į mane. Greitai nuėjau į direktoriaus kabinetą pasiimti tvarkaraščio.

- Sveika Arija Perington. Štai tavo tvarkaraštis,- padavęs jį man, direktorius nusišypsojo.

-Labadiena!

Staiga atsisukau ir pažiūrėjau kas šio spygaus balso savininkė. Į mane pažiūrėjo trumpų plaukų mėlynakė blondinė. Ji man davė ranką ir pasisveikino.

- Labas, aš Sju. Šiandien tave vedžiosiu po kabinetus, kad nepasiklystum!- ji sukikeno ir staigiai mane nusitempė už rankos iš kabineto.

- Kuo tu vardu?- paklausė Sju, kol mes ėjome iki matematikos kabineto, kadangi tai buvo mano primoji pamoka.

- A-arija,- sumikčiojau.

- O tu nekalbi!- vėl suspiegė ji.

Kai įėjau į kabinetą jau buvo skambutis. Mokytoja mane pristatė prieš klasę ir liepė išsirinkti vietą. Buvo dvi laisvos vietos. Šalia vaikino garbanotais plaukais ir šalia to kuris vakar į mane spoksojo. Tiesa sakant ir dabar tai darė. Aš jaučiau kaip jo žvilgsnis tiesiog mane degina iš tolo. Išsigandusi jo, nusukau prie vaikino garbanotais plaukais.

- Labas, aš Harry,- prisistatė jis ir davė man ranką.

- Arija,- tariau nepaspaudusi rankos ir nusukau akis.

Aš nenorėjau susirasti naujų draugu. Anksčiau irgi neperdaugiausiai jų turėjau, bet po to atsitikimo aš nenoriu bendrauti su žmonėmis. Išvis nenoriu nieko.
Pamoka praėjo greičiau nei tikėjausi. Kai tik suskambėjo skambutis staigiai atsistojau ir norėjau eiti, kad nespėtų pas mane ateiti Sju, bet mano nuostabai kažkas smarkiai griebė man už riešo ir atsuko į save. Tai buvo tas pats rudaakis vaikinas, prie kurio nesėdau.

- Kitas pamokas kurios bus su manimi, tu sedėsi prie manęs.- jis piktai, bet ramiai tai ištarė ir paleidęs mano riešą išskubėjo net man nespėjus susivokti kas čia ką tik atsitiko.

Kitos pamokos praėjo greitai. Sju sekiojo mane visur. Eidamos į muzikos kabinetą aš ant jos surėkiau:

- Ar baigsi mane vieną kartą sekioti ar ne?! Atstok nuo manęs, aš nenoriu su tavim bendrauti!

Ji pažiūrėjo į mane su ašaromis akyse ir pabėgo. Man buvo tas pats. Dabar žinos, kad man draugų nereikia.
Atėjus į muziką, pamačiau rudaakį. Jis sedėjo vienas. Ant kitos kedės buvo padėta jo kuprinė. Mane pamatęs jis ją nukėlė ant grindu, bet aš tik žvilgtelėjau į jį ir nusukau į kitą suolą prie kažkokios merginos. Atsisėdusi mečiau žvilgsnį į vaikiną ir pamačiau ant jo kaktos išokusias kraujagysles. Jis buvi kaip reikiant įniršęs. Na ir tegu, kas aš tokia, kad klausyčiau to šikniaus.
Po pamokų ėjau namo, kol prie manęs neprivažiavo automobilis ir kažkas atidaręs dureles tarė:

- Lipk,- tai buvo vienas žodis ir jis skambėjo tikrai grėsmingai.

Sveiki! Prašau palikit komentarų ir patarimu!❤

A Guy Who Taught Me How To Live (LTU)Where stories live. Discover now