HTRaPW

208 14 2
                                    

Franny i jej rodzice wyprowadzają się do Stanów Zjednoczonych, jednak po kilku latach dziewczyna powraca i jest zmuszona do zamieszkania z bratem oraz jego perfekcyjną narzeczoną. Nastolatka nienawidzi kobiety i uważa ją za największą kłamczuchę chodząca po Ziemi.

Kiedy para oznajmia, że planuje wziąć ślub za rok, dziewczyna postanawia nie dopuścić, by uroczystość doszła do skutku.

W podstępnym planie pomaga jej Ashton- sąsiad Franny, który skrywa pewną tajemnicę.

Notka:

HTRAPW, bo takim skrótem będę posługiwać się, mówiąc o "How to Ruin a Perfect Wedding?", będzie krótkim opowiadaniem (jeśli moje plany się nie zmienią). Głównymi bohaterami będą Ashton, spokojny chłopak oraz Franny, dziewczyna, która za wszelką cenę chce zatrzymać ślub swego brata. Chłopak postanawia pomóc szalonej sąsiadce i przy okazji wykonać pewne zadanie.

Obsada niedługo powinna się pojawić, więc jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam :)

Czego można spodziewać się po tym opowiadaniu? Staram się, żeby rozdziały były zabawne, postacie oryginalne, a fabuła niepowtarzalna.

Mam nadzieję, że moje starania nie pójdą na marne.

Mam ogromne problemy z interpunkcją, czasami również popełniam literówki, dlatego proszę Was o wyrozumiałość. Zrobię wszystko, żeby błędy pojawiały się jak najrzadziej ;)

Wolno pisane.

Bardzo dziękuję, jeśli zdecydowałeś się zacząć przygodę z tym opowiadaniem.

Buziaki x

How to Ruin a Perfect Wedding?  x Ashton IrwinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz