Hatırlatma:
"BANA SAKIN BİR DAHA ÖYLE BAKMA!"
"Nasıl bakmayayım?"
"Tiksinirmişçesine."
"Neden bakmayayım ki? Ne de olsa aşağılık bir insansın sen. İnsan evladı öldürecek kadar cani, insanların hayatlarını gözünü kırpmadan yerle bir etmeyi başaracak kadar iğrenç bir insansın. Tiksinmemek elde değil."
Omuzlarımdan kavradığı gibi kafasını eğdi ve benle aynı hizaya geldi. İkimizde birbirimize nefretle bakıyorduk. Omuzlarım acısa da çaktırmıyordum güçsüz gözükmeyecektim bu aşağılık insanın karşısında.
Öfkeyle tısladı. "Seni öldürürüm!"
Dişleri bir gün sıkmaktan kırılacaktı.
"Bir. Daha. Bana. Öyle. Bakma. ANLADIN MI?"
Hepsini teker teker vurguladı lakin gözlerimi ayırmadım. Ona inat bakışlarım değişmemişti.
"Yoksa seni cidden öldürürüm. Tıpkı az önce yaptığım, ve yapacağım bir sürü insan gibi."
Omuzlarımdan sertçe sarsmıştı beni.
"SENİ ÖLDÜRÜRÜM ANLADIN MI, YAPARIM!"
"YETER ARTIK, BENİ BURADA DAHA FAZLA TUTAMAZSIN, BEN DE BURADA ASLA KENDİ RIZAMLA DAHA FAZLA DURMAM, DURAMAM!" Uluç'u bütün gücümle ittirdim. Öfkeyle karışık şaşkınlıkla bir iki adım geriledi.
Hızla koşmaya başladım. Hızlıca giriş kapısını açtım ve çarparak çıktım. Nefes nefese kalmıştım. Arkama bakmaya korkuyordum. Önce arkamdan gelen ayak sesleri uzaklaşmış ve kaybolmuştu en sonunda. Tekrar arkama baktığımda çok geçmeden birisine çarptım.
Hışımla önüme döndüğümde gördüğüm surat bütün cümleyi ağzıma tıkmaya yetti. şey gördüğüm kişi çatılmış kaşları ve öfkeyle soluyan bir Uluç'tu.
Yeni Bölüm:
Kolumdan sertçe kavramasıyla omzum kendini belli edercesine sızladı. Dört gün geçmesine rağmen ufak sızıları vardı fakat eskisine göre çok daha iyiydi neyse ki.
"Zamanı gelince demiştim sana."
Kolumu ondan kurtarmaya çalışıyordum fakat beni sıkıca tutuyordu.
"Üçüncü oldu farkında mısın?"
Kolumu biraz daha sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Ardındakiler
Teen FictionGün ışığı ortaya çıktığında, her şey gün yüzüne çıkar, ya karanlığın ardındakiler, çoktan gölgelerde boğulmuşsa? ∞ Gözlerim yardım bulma umuduyla sokağı tararken, bir çift kahverengi göz kendini ele vermişti. Bakışlarını ay ışığında parlıyordu. Arka...