Chapter 22

679 59 11
                                    

Гледната точка на Дилън:

Нямаше как, трябваше да пия. Докато обръщах шотовете, усещах умолителния поглед на Холанд. След 20 мин, през коите се бях напил, погледа й стана ядосан.

Гледната точка на Холанд:

Защо го направи? Обеща, че няма да пие...Погледнах часовника на ръката си, 23:30. Вдигнах поглед и огледах компанията ни. Дилън продължаваше да пие, Кристал се натискаше с Даниел, Кира и Тайлър се смееха, но не изглеждаха пияни, Джес пиеше вода, Ан гледаше телефона си, Лиам и пиеше, Шейли и Тео се натискаха...Разтърсих глава и станах, но една ръка ме спря.

 - Къде отиваш, бебо? - Дилън се усмихваше толкова пиянски и секси...Извъртях очи и продължих, докато не стигнах до Джес и Ан.

- Момичета, мился да тръгваме. Кира и Тайлър също не са пили, затова ги извикайте и да изкараме пияните задници на тези от тук.

След 10 минути мрънкане от страна на Дилън и Кристал, че сме можели да останем още, тръгнахме към хотела. Държах Кристал здраво, а тя се смееше.

Влязохме в хотела и натиснах копчето на асансьора, обаче не можеше всички да влязат...Затова при пияните остана Тайлър, а аз Джес, Ан и Кира заизкачвахме стълбите.

- Дано госпожата да спи - Джес погледна часа - Закъсняли сме с 10 минути.

- Ако Тео не повръщаше, можеше и да стигнем навреме.

Стигнахме последния етаж, а там вече ни чакаха останалите. Джес, Ан и Кира помъкнаха момичета към стаята ни, а аз помогнах на Тайлър. Когато всички влязоха, влючително и Тайлър, Дилън излезе и ме погледна.

- Виж сега - почеса се по врата - Не исках да се напия, но ти ме принуди...

- КАКВО? - изкрещях - Как така съм те принудила да  пиеш, като аз ти казах обратното!

- Защо гледаше Лиам така? - изкреща и той.

- Как да го гледам, по-дяволите? - врещях и усещах как очите ми се пълнят със сълзи на гняв - Не може ли, когато някой ми говори за себе си да не се радвам! Той...

Не бях довърила изречението, когато вратата до нас се отвори. Учителката ни излезе и скръсти ръце пред гърдите си.

- Млъкнете! - изсъска - По стаите! Веднага!

Ние продължихме да се гледаме яростно и никой не помръдна.

New in the city *Stydia*Where stories live. Discover now