2.4 " Какво по дяволите правиш?!"

557 54 4
                                    

!! 20 вота и 2 коментара и пускам следващата глава !!


  - Какво ще облечеш? - Джес ме гледаше. 

 - Не знам - замислих се - Нещо по разголено или по-обикновено? 

 - По-разголено - чух гласа на Дилън. Когато се обърнах го видях до вратата. 

 - Ти пък какво правиш тук? - Кира се обади - Това са женски работи. 

 - Не мога ли да видя гаджето си? - попита и дойде до мен, като ме целуна по бузата. 

 - А аз не мога ли да си избера тоалет? - усмихнах се. 

 - Разбира се, че може - каза и затегна хватката около кръста ми - Но само с мое разрешение.Усмихнах се и го целунах по врата.

 ***

 - Добре ли е? - попитах и дръпнах полата надолу. 

 - Прекрасна си! - Дилън дойде до мен - И толкова секси. 

 - Не сте сами - Кристал се намеси - Страхотна си - усмихна се.

 Погледнах се в огледалото. Тоалета ми се състоеше от бледорозова пола до средата на бедрата, черен дантелен къс топ с презрамки и високи черни токчета.

 Тоалета ми се състоеше от бледорозова пола до средата на бедрата, черен дантелен къс топ с презрамки и високи черни токчета

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(Тоалета на Холанд)

   - Хайде марш - казах на Дилън и го избутах от стаята - Свърши си работата - затворих вратата под носа му и се обърнах към другите - Да се оправим! 

Джес започна да къдри косата ми, докато аз гримирах Кристал. След това аз къдрех косата на Джес, докато Кира я гримираше. Крис се преобличаше. После Джес оправи грима ми, а Крис накъдри косата си и тази на Кира. Резултатът от 2 часа оправяне беше добър. Партито беше у Джес, затова тя тръгна по-рано. 

Аз, Кира и Кристал слязохме долу и чухме подсвирквания.

 - Еха - ченето на Дилън беше до земята. - Затвори си устата. Ще лапнеш някоя муха - Тайлър се засмя. 

New in the city *Stydia*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang