3.12 "Ще се женим"

356 31 7
                                    

*1 седмица по-късно*


 - Да, мамо. - измрънках - Ще дойдем с Крис. Да, обещавам. Добре съм. Ти как си ? Добре. Чао. И аз те обичам. - затворих и оставих телефона си на нощното шкафче.

 - Какво става ? - попита Хари и ме прегърна отново. 

- Иска да идем при нея за уикенда. Не съм я виждала от доста време. - погледнах го - Искам и ти да дойдеш. Ще те представя като мое гадже. Трябва да й кажа доста неща. 

 - Ще дойда, но май ще трябва да вземем и Кая. - усмихна се. 

 **** 

 - Добро утро ! - изчурулика Кристал в слушалката - Как си ? 

 - Добре, но ще трябва да си стегнеш багажа, защото днес заминаваме. - казах.

 - Къде ? - не я виждах, но знаех, че мръщи лице.

- При мама. Имала да ни казва нещо важно.

 - Добре...С кого ще ходим ? - попита. 

 - С Хари и Кая. - приятелят ми се обърна щом споменах името му. 

 Разбрахме се щом стане готова да ми звънне и, че ще пътуваме с колата на Кая. 

 - Добро утро, сладурчета ! - меденият глас на Кая се разнесе из апартамена - Имате страхотно местнеце.

 Дойде и ме прегърна. Хари сложи една чаша кафе пред нея и тя се усмихна. 

 - Към колко ще тръгваме ? - попита и отпи от кафето - Превъзходно е ! - обърна се към Хаз. -

 Не гледай мен ! - отвърна той, вдигайки ръце. 

 - Какъв късмет си извадил ! - брюнетката се възхити и после ни погледна сериозно - Наистина се радвам за вас. И то много - каза и в очите й пробляснаха сълзи. 

 **** 

 - Момичетаааа !!! - мама изкрещя щом ни видя и ни стисна в мечешка прегръдка - Колко ми липсвахте !

 - И ти ни липсваше ! - отвърнахме и двете в един глас. 

 - Хайде, влезте ! Имам изненада за вас ! - усмихна се и ни смигна. Със сестра ми се спогледахме и вдигнахме рамене. Кой знае какво е намислила. 

 - Милички ! - мама извика - Елате насам ! - щом стигнахме тя плесна с ръце и се усмихна глупаво - Това е Ричард ! Скъпи излез ! Момичетата дойдоха.

New in the city *Stydia*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora