Магазинът беше препълнен със всякакви видове рокли. Къси и дълги, многоцветни и едноцветни. Имаше милиони рокли, а аз трябваше да избера една от всичките изкушения в изискания магазин.1 час по-късно и пробване на стотице рокли, Хари донесе един страхотен бежов панталон, червени токчета и топ без презрамки в същия ярък цвят. Усмихнах се и поех дрехите.
****
- Къде по дяволите е пръстенът ми? - обикалях из целия апартамент, търсейки златни пръстен от баба ми. Обичах да го нося на по-специални случаи.
Хари излезе притеснен и почти разплакан от банята. Зелените му очи изучаваха стаята с прекалено объркан поглед. Той свали сакото от обикновенния си черен костюм и седна да дивана, устните му едва се отвориха, очите му пронизаха моите и чак тогава заговори:
- Леля ми...Тя е...Починала... - съзли се стекоха по бузите му, ръцете му здраво стиснаха ханша ми, когато буквално се хврлих върху него - Трябва да замина за Лондон веднага...Съжалявам Холанд.
Леко докоснах косата му, попих сълзите му с устните си и кимнах, лека усмивка се появи на устните ми.
- Разбирам те - погалих косата му отново - Тръгвай.
****
- Моля те кажи ми, че не закъснях - изписках, слизайки от колата си.
Кристъл се усмихна и ме гушна, като прошепна в ухото ми:
- Майка ни е най-щастливия човек на света, трябва да видиш очите й и усмивката й.
- Заслужаваше го - отвърнах и я пуснах - Ще закъснеем скъпа.
Ричърд седеше под олтара, облечен в черен костюм, с притеснена усмивка и почервеняло лице. Шаферките трябваше да стигнах до олтара с кавалерите си. Прехапах устна и огледах стаята, трябваше възможно най-бързо да си намеря кавалер. Сестра ми оправи червения си панталон и ми се усмихна, тоалета й беше същия само че цветовете бяха разменени. Топа беше бежов, както и обувките, а панталона червен. Крис хвана под ръка Даниел и заедно продължиха към ултара. Беше мой ред. Сега или никога. Токчето ми стъпи върху белия плат, на устните ми се настани усмивка, а в ръцете си държах букет. Полуизлязла пред всички, сама и с един букет в ръцете, усетих някой да обвива ръката си около мен. Тръпки, тръпки, кафяви очи.
KAMU SEDANG MEMBACA
New in the city *Stydia*
Fiksi PenggemarКогато Холанд, Кристал и майка им се местят в Лос Анджелис, никоя от тях не е мислила, че животът им ще стане по-добър. Баща им ги изоставя още като малки, а Майка им Натали трябва да се справя сама в тяхното отглеждане. Местят се, за да забравят мъ...