2.7 " Имаш ме.." (+18)

789 45 15
                                    

Може да пропуснете тази глава, тъй като е доста перверзна 😁👇

!!!Имам няколко въпроса към вас. Но първо ще започна с новата история.

Така, както виждате това е резюмето, но ърябва да го поизпипам малко 😅 Искам да ви питам дали някой иска да пишем тази история заедно ❤ и дали някой ще следи. Който иска да пишем заедно, може да пише в коментарите или на лично съобщение. Благодаря ви за вниманието, насладете се на главата и коментирайте 😅😍❤

Гледната точка на Дилън :

Ръцете ми стиснаха дупето й, като при това мое действие тя изстена.

- Искам те! - прошепнах в ухото й и ръката ми мина по бедрото й. Цялата настръхна.

- Имаш ме ? - отвърна и ме бутна да легна.

- Аз командвам - прошепнах дрезгаво и я обърнах под мен.

Целунах я страстно и започнах да слизам надолу. Захапах врата й, а тя изви гръбнака си. Започнах да дърпам тениската й нагоре, а Холанд бързо ми помогна с отстраняването й. Отново легна, а аз останах заслепен от гърдите й. Бързо откопчах сутиена и го махнах.

- Трябва да бъдем тихи - прошепнах и леко я целунах.

- Не знам дали ще мога - отговори и ме погледна.

Слязох надолу и целунах гърдите й. Стигнах до зърното й, като го засмуках. Холанд прехапа устни. Оставих мокри следи по корема й, чак до бельото. Погледнах я и тя кимна. Леко започнах да го свалям, а тя ми помогмна. Беше адски нетърпелива. Без никакво предупреждение допрях връхчето на езика си до клитора й и бавно започнах да го движа нагоре-надолу.

- О, Боже! - леко извика.

- Штт... - прошепнах и продължих с действията си.

Изведнъж тя беше върху мен чисто гола и се усмихваше.

- Мой ред е - целуна ухото ми.

Премести се на врата ми и остави смучка.

- Махни това! - изкомандва и аз бързо се подчиних.

Ноктите й минаха по корема ми, слизайки до боксерките. Започна да ги смъква надолу и нетолкова малкия Дилън се показа. Господи, колко бях твърд ! Устните й веднага го поеха, а аз изстенах от удоволствие. Езика й се движеше толова бързо, че щях да свърша.

New in the city *Stydia*Where stories live. Discover now