Jessica
Ik hoor geschreeuw en duik in het hoekje van de kleine kamer, dan hoor ik schoten. De tranen beginnen te stromen, ik duik nog verder weg in het hoekje. Dan gaat de deur open, ik kruip angstig huilend nog verder het hoekje. 'Shh sis ik ben het' fluistert de vertrouwde stem van Luke, huilend vlieg ik hem om de hals. 'Shhh' sust hij me 'k-koud' bibber ik, hij haalt een blouse te voorschijn. Verbaasd kijk ik er naar, 'die had Liam om zijn heupen geknoopt, hij gaf hem aan me mee voor jou' legt hij uit en ik knik. Hij tilt me voorzichtig op en loopt naar buiten, ik kruip tegen hem aan en leg mijn hoofd in zijn nek.'Jess' fluistert een Iers accent 'o mijn god' fluistert hij weer 'dit is allemaal mijn schuld, ik had je moeten beschermen' ik kijk op en zie Niall kijken. Ik kijk Luke aan, Luke zet me op de grond maar houd mijn heupen vast waardoor ik begin te trillen, zwaarder te ademen en mijn ogen sluit. Snel laat hij mijn heupen los en legt zijn handen zachtjes op mijn ribben/zij. Ik zet een stap naar Niall maar zak door mijn benen, Niall vangt me op. 'Luister heel goed, Niall James Horan dit is NIET jouw schuld het is de schuld van mijn adoptievader. Jij kon hier niets aan doen, ik ben terug en ga niet meer weg' zeg ik en hij trekt me in een knuffel.
Hij laat me los en knikt. Dan trekt Liam me in een knuffel 'dankje voor de blouse' zeg ik en hij knikt. Na bijna iedereen geknuffeld te hebben kom ik bij Larry aan, moe trek ik ze in een knuffel. Ik val half in slaap tegen ze aan, Louis tilt me voorzichtig op. Ik hang slap in zijn armen, 'Jess!' roepen Niall en Luke bezorgd. 'Ik denk dat we naar het ziekenhuis moeten' zegt Louis en we gaan naar d auto richting het ziekenhuis.
×××××××××
Ik draag dit lied op aan Jessica die gek is op wortels en ik totaal niet.
Dit lied heet worteloranje.Hoe ben ik op dit lied gekomen? Door bte moest ik oranje mengen en toen kreeg ik wortel oranje en mijn geschiedenis docent had een oranje muts op en mijn afdelingleiders een unoxmuts.
》《
"Een worteltje hier ver vandaan had een eenzaam bestaan"
"Een fiets een appel en een banaan"
"Maar toen was er een wortel"
"Die was ORANJE"
"ORANJE"
"ORANJE"
"ORANJE"
"DE WORTEL WAS ORANJE"
"Een worteltje hier ver vandaan had eenzaam bestaan.
"Een fiets een appel een banaan en een wortel"
"Maar toen was er een citroen"
"En die citroen was oranje"
"Maar toen was die geel"
"En was het worteltje blij"
Want iedereen was oranje.
Tada het worteloranhe lied van infra-roodborstje
Tot hwt volgende chappie
Love Jess
JE LEEST
forever Luke's sister |deel 3|
Fanfictiongelukkig, dat is wat ze was voordat ze werdt ontvoert. De jongens redden haar weer en alles lijkt goed te gaan tot haar leven volledig instort, zal ze door deze donkere periode heenkomen? Of blijft ze er in hangen en wordt het haar einde? ...