dankwoord #Sisterserie

753 26 12
                                    

Lieve lieve lieve lezers,
Dit is het dan, het officieële einde van de #sisterserie. Ik kan het zelf nouwelijks geloven. Ik heb mezelf zo er ontwikkelt tijdens deze serie. Mijn schrijfstijl is heel erg verandert enzo.

Er is zoveel gebeurt tijdens en door deze serie, ik heb nieuwe vrienden gemaakt zoals: Nouis_Shippertje, ambrosiab, QIsGoodForYou, Im_Just_A_Friesian, rooske01 en natuurlijk sleepingm00n die ik al jaren ken.

En natuurlijk moeten we niet de slechte momenten vergeten. Zoals die dag dat ik zelfmoord wou plegen, de momenten dat ik gewoon wou stoppen met de #sisterserie door het gebrek aan inspiratie. Maar gelukkig had ik mijnieve vriendinnen die mij altij er weer bovenop hielpen en dat nogsteeds doen.

En vergeet dit niet:
Je bent perfect zoals je bent, want er is er maar een zoals jij.

En als je ooit wil praten met iemand kun je em een berichtje sturen of je het nou wil hebben over iets persoonlijks of gwn fangirlen over 1D of 5sos of LM of Shawn. Ik ben er voor iedereen en ik vertel niemand wat door.

Ik houd van jullie, en ik hoop jullie nog terug te zien in een van mijn andere boeken.

Trouwens dat de serie is voltooid betekent niet dat ik niet meer op reacties reageer enzovoort.

XxJess

Ps. Dit betekent dat IHTHI ook weer verder gaat, ik hoop jullie daar weer terug te zien.

P.s.s. denk altijd aan deze quote van Demi:

 denk altijd aan deze quote van Demi:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
forever Luke's sister |deel 3|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu