chapter 3

1.3K 72 8
                                    

Luke
Geschrokken staren we naar het beeld waar Jessica maar angstig blijft gillen dat ze iets niet wil. Huilend en hijgend wordt ze op de stoel voor het beeld gezet, de onbekende man doet zijn hand voor haar mond en laat haar naar het scherm kijken. Haar grijs/blauw/groene staan vol angst en tranen maar ook een beetje opluchting.

Niall heeft een arm om me heen en ik om hem heen, de man heeft zijn hand van haar mond. Ze playbackt een woord Koningslaan 15 ik knik en ze kijkt me opgelucht aan, 'jullie krijgen haar terug als ik klaar met haar ben, of niet soms schatje' beeindigd de man het gesprek. Het laatste wat we zien is een paar mannen rond de 40 die de kamer binnenkomen en Jessica die gilt "niet weer nee help". 'We moeten haar helpen' zeggen Niall en ik in koor 'Karlijn' zeggen we weer in koor.

Karlijn
Ik voel mijn mobiel trillen en kijk op het scherm Lukey Luke ik zucht en neem op.

'Meneer Hemmings ik hoop dat je een goede reden hebt want ik zit tot over mijn oren in de zaak van Jess haar vermissing'
'We weten waar ze is'
'Serieus'
'Ja'
'Nou vertel'
'Koningslaan 15'
'Ik ga er met een team op af, ik stuur ook iemand op jullie af tot ziens Luke'
'Doei Kar'

En hij hangt op, 'dit wordt nog wat' mompel ik. Ik roep een team op en stuur een agent naar het concertgebouw, ik doe mijn kogelvrijvest aan en pak mijn pistool. 'Lets go' zeg ik tegen het team.

forever Luke's sister |deel 3|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu