L U K E
ik loop samen met Niall de kamer waar Karlijn ligt binnen, ze vroeg naar ons twee. 'Luister heel goed stel geitenkaasneukers, als ik het niet red moeten jullie heel goed op Jess letten. Waarschijnlijk raakt ze weer helemaal depressief en blijft ze dansen nonstop' 'doen we' zeggen we in koor. 'Kunnen jullie de redt even sturen? En Jess als laatste graag' we knikken. We geven Karlijn een knuffel en gaan de kamer uit.J E S S I C A
ik zit voor me uit te staren op de stoel, 'Jess ga je met mij en Harry mee of wil je alleen of met Niall of Luke ofzo, zeg t maar' vraagt Louis en hij hurkt voor me neer en legt zijn hand op mijn knie, ik sta op en hij slaat een arm om me heen. Ik kijk Niall aan en hij glimlacht naar me dat t goed is.Na ongeveer 5 minuten met Karlijn herinderingen op gehaald te hebben, loopt Harry naar de rest en wil Louis ook opstaan. 'Blijf' fluister ik en hij gaat weer zitten. 'Jess ik houd van je' fluister Karlijn moeilijk 'ik ook van jou' fluister ik terug en pak haar hand, 'forever' haar stem valt half weg en de hartslag monitor gaat langzamer. 'Forever' fluister ik.
N O P O V
Er klinkt opeens een harde schreeuw uit de kamer waar Karlijn ligt, alles lijkt in slow motion te gaan. Harry en Luke rennen samen met Niall en Charlotte de kamer binnen, en zien Jessica huilend half op Karlijn liggen en Louis heeft Jessica stevig vast. 'KARLIJN NEEEEE' huilt ze 'ik kan niet zonder jou' Harry pakt Louis stevig vast en Luke valt in Charlotte haar armen en Niall pakt Jessica stevig vast. Dokters rennen de kamer binnen en sturen iedereen naar buiten.Zodra ze buiten komen krijgt iedereen die op hun stond te wachten de schok van hun leven, Karlijn is er niet meer.
Hey,
Gisteren ging het helemaal mis en wou ik zelfmoord plegen,politie is langs geweest enzo. alles is goedgekomen en nu krijg ik hulp. Ik heb een aantal meiden bezorgt gemaakt waaronder: ambrosiab infra-roodborstje Positive_Energie en rooske01
Sorry daarvoor meidenxxJess
JE LEEST
forever Luke's sister |deel 3|
Fanfictiongelukkig, dat is wat ze was voordat ze werdt ontvoert. De jongens redden haar weer en alles lijkt goed te gaan tot haar leven volledig instort, zal ze door deze donkere periode heenkomen? Of blijft ze er in hangen en wordt het haar einde? ...