chapter 5

1.4K 66 3
                                    

Niall
Moe hangt Jessica in mijn armen, Michael speelt met Jessica's krukken en Ashton is in gesprek met Roxanne.

|flashback|
De dokter onderzoekt Jessica, 'ze is uitgeput van alle spanning, ook is ze ondervoed waardoor ze zo zwak is' verteld de dokter en we knikken 'ze moet goed slapen en eten' zegt de dokter en geeft ons een hand 'ik zal krukken voor haar regelen, eigenlijk zouden we haar hier nog een paar nachtjes willen houden maar aangezien jullie verder gaan op tour wordt dat lastig' zegt de dokter nadenkend. Er loopt een jonge verpleegkundige langs 'Rox!' zegt de dokter en ze draait zich om 'jij gaat over drie weken weer terug naar Londen toch?' het meisje knikt 'zou jij met deze heren en jongedame mee willen gaan op tour aangezien zij zorg nodig heeft'  ze knikt 'tuurlijk, ik ben Roxanne trouwens' voegt ze er snel aan toe.

Paul overlegt nog snel met de dokter en Roxanne en dan lopen we naar buiten.

|einde flashback|

Ik leg Jessica voorzichtig op bed en ga naast haar zitten, voorzichtig veeg ik een paar haren uit haar gezicht. Haar ogen schieten open en ze schiet omhoog, in een seconde heb ik haar op schoot getrokken in een knuffel 'shhhh' sus ik haar 'je bent veilig'. 'I-ik w-wil n-naar L-Luke' snikt ze 'shh liefje we gaan wel naar hem toe' ik til haar rustig op en ze slaat haar armen om mijn nek.

Ik zucht wanneer ik ook de rest inclusief Roxanne zie zitten in onze woonkamerdinges, Luke rent op ons af 'Jess, Ni wat is er' strest hij 'Luke' fluistert Jessica en slaat haar armen om hem heen 'sorry dat je me vanmiddag zo moest zien' zegt ze zacht en verlegen 'maar Jess daar kon jij toch niets aan doen, we hebben allemaal via Skype toen gezien hoe bang je was' beschaamd kijkt ze naar beneden 'liefje daar hoef je je echt niet voor te schamen' zeg ik en knuffel haar ze knikt 'groepsknuffel?' vraagt ze voorzichtig aan de rest, iedereen staat op. Dan zie ik dat Roxanne nog op de bank zit 'Rox kom hier jij hoort er ook bij' zeg ik en Jessica trekt haar in een knuffel.

••••••••••••••~•••••••••••••••~•••••••••
Speciaal voor infra-roodborstje die zich verveelt en mij dan gaat volspammen

Luff yah gurl x

forever Luke's sister |deel 3|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu