•Jessica Hemmings•
'Ok ok ok dus Louis en Harry deden wat?' lacht Karlijn 'ze verwisselden Nialls haarverf, toen was 'ie niet blond maar groenharig' lach ik en en we vallen lachend van de bank af 'o my god geweldig dat had ik willen zien' lacht Karlijn 'ik heb nog foto's' grinnik ik op het moment dat er vijf bezwete jongens binnenkomen, ik kijk Karlijn aan en we kijken van Louis en Harry naar Niall en komen niet meer bij. 'Ik denk' begint Louis zacht 'dat ze gek zijn geworden' maakt Harry Louis zacht af en Niall, Liam en Zayn knikken, ik pak mijn telefoon en laat Karlijn de foto's zien.Ik hou mijn telefoon in de lucht en we kijken van de foto naar Niall naar de foto naar Niall 'het staat hem wel' begint Karlijn 'ja de kleur is wel leuk' ga ik verder 'maar zo lijkt hij teveel op Michael' roepen we lachend tegelijkertijd, 'wacht nee niet weer' zucht Niall. En Karlijn en ik komen niet meer bij.
De jongens sjokken moe naar hun kamers, ik loop met Niall langs de kamer van Roxanne waar Karlijn nu ook slaapt en zie Karlijn al slapen. Ik vis een watrrvaste stift ui minn broekzak en sluip naar binnen en teken haar gezicht vol, ik zet op haar voor hoofd I♥Larry en Niall grinnikt. We sluipen weg en lopen langs de kamer van Ashton en Luke en zien Luke niet maar horen de douche, we zien Ashton met Roxanne praten en dan zoenen ze en ik maak snel een foto.
We lopen onze kamer binnen en Niall kijkt me aan zijn blauwe ogen zijn een tint donkerder dan normaal, 'weet je ik heb nog helemaal geen zin om te slapen' gromt hij en pakt me bij mijn heupen 'oh wat wou je doen grombeertje van me' vraag ik onschuldig ook al weet ik precies waar dit naar toe gaat 'oh dat weet jij donders goed' zegt hij zacht in mijn oor en legt me op bed.
Hi lieve lezer,
Sorry dat ik zolsng niet heb geupdate maar ik had er even geen zin in, ik zal ook proberen om mijn andere boeken (LW en IHTHI) te updaten
xxJess
JE LEEST
forever Luke's sister |deel 3|
Fanfictiongelukkig, dat is wat ze was voordat ze werdt ontvoert. De jongens redden haar weer en alles lijkt goed te gaan tot haar leven volledig instort, zal ze door deze donkere periode heenkomen? Of blijft ze er in hangen en wordt het haar einde? ...