•Jessica•
'Ik ga je missen schat' snik ik 'ik jou ook' snikt Karlijn en zwaait. Ik zwaai net zo lang tot ik haar niet meer zie, Luke slaat een arm om mijn middel en ik leun tegen hem aan. 'Ik mis haar nu al big bro' zucht ik 'snap ik little sis' zegt hij en wrijft zacht over mijn heup.Ik leg mijn hoofd op Louis' schouder die naast me zit en sluit mijn ogen 'Jes?' 'mmmh?' 'er zij hier twee jaloerse boyfriends' fluistert hij en ik open mijn ogen en zie Niall en Harry jaloers kijken. Ik zucht en ga rechtop zitten en kijk Niall aan die wegkijkt, Harry en Louis kijken verbaasd naar ons. Louis staat op en trekt me mee, ik kijk hulpeloos naar Liam en Zayn als ik langs en heen wordt getrokken. Due twee grinniken alleen maar en ik zucht opgelucht als Louis eindelijk stil staat.
'Wat is er met jou en Niall aan de hand?' vraagt Louis en ploft op het bed, de duer gaat open en Zayn komt binnen 'hey wat is er aan de hand? Harry en Liam zijn met Niall aan het praten dus ik kom even bij jullie' 'Niall en ik hebben ruzie' zucht ik en een traan glijd over mijn wang. 'Ahw liefie kom hier' mompelt Louis en hij trekt me in een knuffel en ook Zayn slaat zijn armen om ons heen, 'het is mijn schuld' snik ik 'tuurlijk is het niet jouw schuld schat' sust Louis 'het is wel mijn schuld' snik ik. 'Maar wat is er dan gebeurd' vraagt Zayn
'Ik heb mezelf weer gesneden en hij werd boos dat ik het hem niet had verteld, hij zei dat ik hem niet vertrouwde'
•Niall•
Liam wrijft over mijn rug en Harry kriebely door mijn haar, iets wat Jessica ook altijd doet. Langzaam aan wordt het snikken minder en wordt ik rustiger. 'Maar Ni je met het wel met haar goedmaken bro, voordat ze iets stoms doet' zegt Harry als hij stopt met door mijn haar kriebelen en ik knik, 'Niall' klinkt Jessica's stem zacht en piepend.Ik kijk op 'het spijt me zo erg ik had nooit moeten zeggen dat je me niet vertrouwt en en het spijt me zo natuurlijk vertrouw je me en wil je me alsjeblieft vergeven?' ratel ik als ik haar om de hals vlieg, ze knikt 'het spijt mij ook' en zo staan we midden in ons privevliegtuig te knuffelen. Ik ben zo blij dat Luke Jessica heeft gedwongen om bij ons in het vliegtuig te stappen om de ruzie op te lossen.
Ze zijn al geland en in hun hotel, het is nu de volgende ochtend
Ik wordt wakker van iemand die door mijn haar kriebelt, dat kan maar een iemand zijn. Jessica. 'Goodmorning handsome' 'morning birthsdaygirl' mompel ik terug, ik ga boven har hangen en zoen haar. De zoen wordt steeds dieper en ruwer maar ook passievoller, dan zwaait onze deur open 'goede-ow' klinkt er.
'Oops' grinnikt Harry en ik kijk hem aan, 'Harry!' roep ik en ren achter hem aan 'hier komen jij' 'LOUIS!!' schreeuwt Harry 'HELP!!'. Louis steekt zijn hoofd om de hoek en springt voor me 'van mijn Hazzie afblijven' zegt hij en Harry grijnst, ik loop mokkend terug naar de hotelkamer waar ik Luke Jessica zie knuffelen. 'Gefeliciteerd Sis' zegt hij 'hi Luke' 'hi Ni, waar kom jij vandaan dan?' 'Harry achtervolgen, maar Louis stopte me dus ging ik maar weer terug' Jessica begint te lachen en Luke begint ook.
'Weet wje we kunnen oowk uitgaawn' zegt Jessica half onverstaanbaar door het eten in haar mond. 'Huh?' vraagt Michael verbaasd 'ik zei "we kunnen ook uitgaan"' zegt Jessica als ze haar mond leeg heeft, en we stemmen in. 'Owja Jess ik heb nog een cadeautje voor je in onze kamer liggen' vertel ik haar en ze stuitert op haar stoel 'o my gosh ik houd van cadeautjes'.
•Jessica•
Ik kleed me om in het jurkje dat ik van Niall heb gekregen en de pumps die rbij zatenLet please niet op dat uhm tja wijf?
Ik neem plaats op een stoel en Louise begint mijn haar en make-up te doen. 'O my gosh Lou hetziet er echt supermooit uit' roep ik en knuffel haar↓↓
Als je je afvraagt waarom ze roepen, ze staan in een club met harde muziek
'OP JESSICA' roepen de jongens en we klinken onze bierflesjes tegen elkaar, Luke kijkt me aan 'wassup bro' roep ik 'wil je dansen' roept hij terug en ik knik en druk mijn bierfledje in Nialls handen die met Liam en Harry staat te kletsen.
Luke en ik bleren mee met de muziek, 'JES!!' gilt Charlotte en vliegt me om mijn hals 'CHAR!!' gil ik terug en zie de hele dancecrew staan. 'Leuk jurkje' roept Lyra 'thanks van Niall gekregen' roep ik terug. Een arm glijd om mijn middel en ik voel warme adem tegen mijn oor 'hi babe' klinkt Nialls Iers accent.
'Hi Ni' en Niall drukt zijn lippen zacht en liefdevol op die van mij, ik sla mijn armen om zijn nek en hij heeft een arm om mijn middel heen en in de andere hand heeft hij een bierflesje vast. We laten los voor adem 'love you' 'love you to' dan wordt er door de club omgeroepen dat er speciaal voor alle stelletjes een slownummer wordt gedraait, 'mag ik deze dans mijne dame' vraagt Niall zo serieus en beleefd mogelijk 'natuurlijk mijnheer'
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en Niall legt zijn hoofd bovenop die van mij, we volgen de maat van de muziek. Ik houd zoveel van Niall, en natuurlijk ook van Luke. Mijn lieve broer. 'I love you' zegt Niall 'I love you to' glimlach ik
"Forever?" "Forever"
//960\\
Hi guys dus ik ben jarig vandaag, vandaar dit hoofdstuk van bijna 1000 woorden ik hoop dat jullie het leuk vonden.En voor de LW-lezers; het spijt me heel erg maar er bestaat een grote kans dat dat hfd niet meer dit weekend wordt gepubliceerd want ik moet het hfd van IHTHI ook nog afmaken (ik zit daar nu op 600w) maar het hfd komt er wel.
Trouwens vanaf de 16e - 23e bestaat er een grote kans dat er geen updates komen aangezien ik dan toetsweek heb en ik 6 tekorten sta en er min. 3 mag staan dus tja dan heb ik mijnkans om het weg te werken dus dan ga ik extra goed leren enzo. Ik hoop dat jullie het snappen.
xxJess die jarig is :)
JE LEEST
forever Luke's sister |deel 3|
Fanfictiongelukkig, dat is wat ze was voordat ze werdt ontvoert. De jongens redden haar weer en alles lijkt goed te gaan tot haar leven volledig instort, zal ze door deze donkere periode heenkomen? Of blijft ze er in hangen en wordt het haar einde? ...