Omdat die gek graag een update wil, en ja d kastscene komt er in *pedoface*. Niemand behalve sleepingm00n en ik snapt waarschijnlijk wat ik daarmee bedoel maar wacht maar af, ik geef wel aan wanneer de kastscene is *pedoface*.
Oh en guys check mijn nieuwe poster
XxJess
•
N I A L L
Dan gooit Jessica haarzelf op Karlijn en knuffelt haar stevig. 'I-ik dahacht d-dat je m-me haa-aate' huilt ze, 'nooit' zegt Karlijn moeilijk en barst daarna ook in tranen uit. 'Blijf je slapen?' vraag ik nadat ze uitgehuild zijn.'Tja ik moet wel he? Een of andere schapenmelkneuker (nieuwe variatie op geitenkaasneuker, ik dacht laat ik eens een nieuw scheldwoord bedenken) heeft mijn deur ingetrapt' ze kijkt ons een voor een aan. Alle jongens wijzen opeens naar mij 'nee, ik was het niet eens' roep ik uit en gooi mijn handen in de lucht.
We kijken elkaar aan en wijzen naar Shawn, 'wat! Nee guys kom op ik was 't niet, het was Liam!' en hij wijst naar Liam 'wat? nee! Het was Harry' en zo gaat het een kringetje rond.
•
Samen met de lads, Shawn en Karlijn zijn we aan t ontbijten. We horen gestomel bovenaan de trap en kijken naar de trap. Jessica sjokt de trap af, ze heeft een spijkershort en een topje aan met ons logo erop wat me laat grinniken.
Ze ploft op de stoel en onze deur wordt opengegooit en 4 hysterische, hypere, gestoorde jongens komen binnen en 2 meiden. Dan kijken ze alsof ze een spook hebben Gezien 'M-maar w-was j-jij n-niet e-en h-huh?' stamelt Calum en wijst naar Karlijn.•
'Okey truth or dare aannnnnnnnnnnnnn Karlijn!' zegt jessica. 'Uhm dare' 'gaaaaaaaaa en kast aanbidden net als die docent toen deed op school' grijnst Jessica
*WAARSCHUWING HIERONDER VOLGT DE KASTSCENE U KAN IN LACHEN LEZEN OP EIGEN RISICO*
'Oh heilige kast zeg mij wat u in u heeft, oh heilige oh heilige kast' wij gaan ondertussn helemaal stuk. Harry staat op en begint met Karlijn mee te doen 'ooooh heilige kast' bromt hij 'ooooh heilige kast' zeggen ze allebei
'wat verberg jij in je-aaaaah Louis graszaadneuker (ennnnnn weer een nieuwe variatie op geitenkaasneuker)' en Karlijn achtervolgt een gillende Louis.
JE LEEST
forever Luke's sister |deel 3|
Fanfictiongelukkig, dat is wat ze was voordat ze werdt ontvoert. De jongens redden haar weer en alles lijkt goed te gaan tot haar leven volledig instort, zal ze door deze donkere periode heenkomen? Of blijft ze er in hangen en wordt het haar einde? ...