Wow alweer op de helft van dit boek!!!
J E S S I C A
ik verbind mijn telefoon met de box en zie dat Niall, Liam, Zayn, Harry en Louis kijken maar ik negeer ze. Ik zet Birdy op met not about angels en begin te dansen.
Ik voel tranen opkomen, ik knipper ze weg. Ik begin wat random te dansen op het nummeer My Love
'O my gosh Jess dat was geweldig' 'holy shit babe dat wa echt betoverend' ik glimlach verlegen, Louis springt op me 'o my god je Jess je deed het super' gilt hij en we vallen op de grond. 'Harry haal je vriendje van me af' piep ik en Lachend haalt hij Louis van me af.
•
N I A L L
we staan in onze kleedkamer om ons om te kleden, ik sta met mijn rug naar de rest toe en trek mijn shirt uit. 'Holy shit Niall' klinkt Liams geschrokken stem 'wat?' vraag ik verbaasd. 'Jess is erger dan Harry mate' grinnikt Louis en Harry kijkt hem beledigt aan 'zo erg ben ik niet' 'oh echt wel Hazz' roepen we in koor.Beledigt ploft hij in een stoel 'pfff stelletje geitenkaasneukers' mompelt hij en ik grinnik, 'nee maar even serieus, mijn rug ziet er meestal minder erg uit' zegt Louis en laat zijn hand over de krassen op mijn rug gaan. 'Nee Lou jij bent niet erg, mijn rug ziet er ook meestal zo uit hoor' zegt Harry opeens 'nahw dat valt best me' zegt Louis en hij slaat zijn armen over elkaar.
'Niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'okay klaar jongens ga nou maar omkleden' onderbreekt Zayn hun discussie. Grijnzend kleden we ons om.Okay dit wordt de laatste update voor een periode van ongeveer 2 weken. Vanaf 25/26 juni kunnen jullie weer updates verwachten. Er komen dan geen updates aangezien ik van de 16de tot de 23ste toetsweek heb, en als ik de tw goed doe dan ga ik misschien nog over. Dus ik wil me goed kunnen concentreren op de toetsen.
xxJess
JE LEEST
forever Luke's sister |deel 3|
Fanfictiongelukkig, dat is wat ze was voordat ze werdt ontvoert. De jongens redden haar weer en alles lijkt goed te gaan tot haar leven volledig instort, zal ze door deze donkere periode heenkomen? Of blijft ze er in hangen en wordt het haar einde? ...