|1 maand later|
×Jessica Hemmings×
Ik houd heel veel van Louis en Harry en ze zijn een van de schattigste stelletjes die ik ooit heb gezien, maar ze zijn zo luidruchtig als ze uhm jeweetwel. Chagerijnig trek ik mijn kleren aan en Niall komt uit de badkamer, hij schiet in de lach als hij mij ziet 'liefje je mag ze straks op hun kop geven' lacht hij en ik knik en we lopen naar onze gezamelijke woonkamerdinges waar de rest al aan het ontbijten is. Ik zal het uitleggen we hebben een gezamelijke woonkamer waar 7 slaapkamers aan vast zitten en een keuken.'Louis Wiliam Tomlinson en Harry Edward Styles' snauw ik chagerijnig langzaam draaien de twee jongens zich om 'hi' zegt Louis heel onschuldig. Ik sla mijn armen over elkaar 'ik snap dat jullie van elkaar houden en dat jullie het aan elkaar willen laten weten, maar ik heb mijn slaap nodig om energie op te doen en ik hoef niet te weten wat jullie daar allemaal uitspoken begrepen' Louis en Harry knikken met een rood hoofd terwijl de rest keihard lacht 'dat geld ook voor jullie, als jullie het doen doe het dan zo zacht mogelijk begrepen' de rest knikt (nogsteeds lachend *zucht*).
'Maar Jess waar heb je die energie voor nodig dan' vraagt Calum 'dude ik moet jullie elke dag zien te overleven en dat is zwaar' zeg ik 'zeker als jullie energy bij jullie ontbijt drinken' 'sorry Jessica' wordt er overal gemompelt. 'Maar ok vanavond hebbem we een of andere awardshow achtig iets dus we moetten ons over een uur bij Lou melden dus hup hup omkleden guys' commandeer ik en neem het kommetje met havermout en honinh van Niall aan 'ja Jessica' zegt de rest in koor en loopt naar hun kamers 'Lou en Hazz ik zei omkleden' als ik ze zie zoenen en ze kijken me betrapt aan.
××××××××
Blijkt dus dat toen ik door mijn knie ging mijn hele knieschijf helemaal uit het gootje is geweest waar het in hoort te zitten, nou lekker dan. Mag 6 wekenn mn knie niet belasten *zucht* ach ja ik leef nog.Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden.
Q: hebben jullie mijn nieuwate boek al in je bibliotheek staan
A: eerlijk? Ja😂😏
STEL ME EEN VRAAG ALS JE IETS OVER ME WILT WETEN, IK ZAL ELK HOOFDSTUK EEN VRAAG UITKIEZEN EN BEANTWOORDEN XJESS
JE LEEST
forever Luke's sister |deel 3|
Fanfictiongelukkig, dat is wat ze was voordat ze werdt ontvoert. De jongens redden haar weer en alles lijkt goed te gaan tot haar leven volledig instort, zal ze door deze donkere periode heenkomen? Of blijft ze er in hangen en wordt het haar einde? ...