Giulio
SimooMiron , draga mea, uite, ce îți place ție!
Poate nu sunt un om cu multe șanse, dar în seara asta mă simteam lovit de un mare noroc. De fapt...nu unul foarte mare. Unul scund, șaten și voluptos.
Monalise. Ce cuvânt frumos, ce nume. Aproape ca un cântec.
O să îmi permit luxul să recunosc: îmi place de asta mică. Păpușica e o bombă sexy și misterioasă.
Încă sunt curios ce căuta la o petrecere de interlopi, când ea e atat de liniștită și fragila.
Sper totuși că nu e prea fragilă, am planuri mari cu ea.
E emoționata. Obrajii ei s-au înroșit și vad cum îi tremură mâinile când deschide ușa.
Sunt așa atras de ea că nu am răbdare pană în vreo cameră așa că o iau pur și simplu de mijloc și o lipesc de primul perete pe care il vad.
Trebuia să încetăm odata cu saruturile! Dacă mai continuăm mult așa o să ramanem cu limbile încâlcite.
---Du-mă în pat. Mi-a șoptit ușor, tragându-mă de păr.
Nu e nevoie să ma roage de două ori, de fapt nici nu a apucat să termine rugămintea că mergeam deja spre ușa dormitorului. Nu mai voiam să pierd timpul, preludiul ăsta se întindea pe mult prea multe minute și pe mult prea mulți pereți. Voiam să îi provoc plăcere, să o incit și să o dau peste cap, dar trebuia să mă gandesc și la mine. Daca nu treceam la următoarea etapă aveam să mă veștejesc. Și mental și...fizic.
Am aruncat-o în pat și am auzit-o cum scâncește.
La naiba, Morelli, controlează-te! Mă comport ca un sălbatic.
M-am aplecat peste ea și i-am sărutat gatul. Pulsul i se simțea prin piele. Era emoționată și excitată și asta mă făcea să vreau să mă umflu în pene, să ies pe stradă și să zic la toți că eu am adus-o în starea asta.
Îmi placea rochia de pe ea, dar îmi statea în cale și nu mai am rabdare să stau să desfac atâția nasturi, așa că am sfâșiat-o fara să clipesc.
---Pot să te dezbrac și eu?
Vorbește serios?
---Ești invitata mea păpușico. Poți să începi oricând.Monalise
SĂ MĂ STINGĂ CINEVA!
Nu oricine...el! Să mă stingă el.
Totul era frenetic. Giulio era total pierdut în moment, îl simțeam cum vrea să mă absoarbă cu totul.
Gura lui o parăsise pe a mea, a lăsat-o singură, liberă să scoata sunete de care nu mă credeam capabilă. Începeam să cred că are mai mult de două mâini, pentru că îl simțeam cum mă atinge peste tot.
Tot ce îmi doresc e să ne mișcăm mai repede! Am o nevoie primitivă de el.
S-a întors la buzele mele și mi-a șoptit gutural:
---Ești gata, păpușico?
---Si. Te rog. Te rog. Te rog...
Îl rugam ceva cu disperare. Nu știu sigur ce, dar nu mă pot opri din implorat, acum când mâna lui era la limita dintre interiorul si exteriorul meu. Am încredere în el că știe exact ce am nevoie. Și așa și e.
Mâna lui s-a mișcat, mângâindu-mă intim și nevoia din mine a crescut și s-a domolit în acelaș timp.
Acum înțelegeam mult mai clar de ce Layla își căuta mereu iubiți. Și eu aș vrea să mă simt așa tot timpul. Dar eu nu vreau alți iubiți. Eu îl vreau doar pe Morelli și daca noaptea asta e tot ce pot să fur de la el, o să fur așa cum m-au învațat ai mei: ca o profesionistă, fără regrete.
Am auzit un clinchet și am cautat sursa zgomotului. Giulio s-a ridicat deasupra mea, desfăcându-și cureaua lent și privind țintă în ochii mei.
Dacă ceva poate fi mai erotic decât acest moment, eu nu îmi pot imagina ce ! La dracu, baiete, mișca-te mai repede sau o să faci amor cu un corp carbonizat!
Și-a dat jos pantalonii și boxerii și l-am privit fascinata. Nici un tablou nu se măsura cu această operă de artă. E un barbat numai mușchi, e dur și frumos și mare...peste tot!
---Amore, îmi zice când se apleaca din nou peste mine, o să îți dau noaptea vieții tale.
Habar nu are el câtă dreptate are!
Mi-am scos repede sutienul, dar nu am apucat să fac asta și cu chiloții. Până am ajuns eu la ei, Giulio îi rupsese deja...cu dintii!
Tremuram. Dacă actul sexual avea să fie mai bun decât asta, nu voi supraviețuii.
I-am simțit răsuflarea în zona mea intimă. Sințeam nevoia să mă acopăr și să îmi strâng picioarele. Știam ce vrea să faca și gândul la asta mă stânjenea.
Bine că acum m-a năpadit rușinea!
Așteptam să îl văd cun se avântă cu gura în mine, dar nu s-a întâmplat. M-a sărutat pe coapse și pe cea stângă m-a supt cu putere până am rămas însemnată.
---Bună!
Poftim? Nu ne salutasen deja?
---Bună, îi răspund la rândul meu, confuză.
Și-a ridicat fața spre mine, cu tot cu jumătatea lui de zâmbet.
---Nu vorbeam cu tine păpușico.
S-a uitat la mine, la partea mea feminină mai exact și mi-a plasat un sărut acolo. Fix pe mijloc...și cred că mi-am pierdut cunoștința pentru câteva secunde, căci nu știu cum am ajuns iar să ne sărutăm.
Erecția lui se frecă de mine. Nu mai pot să vorbesc. Tot ce fac e să scot sunete nearticulate și să mă foiesc, așteptând ca un miel de scrificiu, ca acest barbat să mă transforme în femeie.
---Prezervativ. L-am auzit mormăind, dar nu l-am luat în seamă, căci degetul lui îmi testa intrarea.
Chiar în timpul momentului glorios Giulio Morelli s-a oprit și s-a ridicat pe brațe.
---Prezervativ, zice el din nou.
Ce tot vrea?
---Poftim?
---Nu am nici unul la mine. Spune-mi unde le ții.
Unde le țin? Unde țin ce? Prezervativele? Unde să le țin?
---Nicăieri. Nu am niciunul.
---Nici măcar unul?
Bietul om, era exasperat! A oftat, a dat capul pe spate și s-a ridicat de pe mine. Doar nu are de gand să plece!
---Ce...ce faci? L-am intrebat în timp ce el își tragea pantalonii.
Dio mio, ce dezastru! Totul e dus pe apa sâmbetei, toată seara mea speciala. Lacrimile au început să îmi înțepe ochii și am tras cuvertura de pe pat să mă acopăr.
---Nu te grabi să te îmbraci, păpușico. Am câteva în mașină. O să cobor și o să le iau.
S-a aplecat pe marginea patului și m-a sărutat.
---Nu mai fi dezamagită, o luăm de la capăt în două minute.
Nu am apucat să răspund că a iesit deja pe ușă. M-am speriat ca o fraieră. Și el mă dorea.
M-am ridicat repede din pat și am fugit în baie, acum că am timp să mă aranjez puțin.
Arat ca o casă părăsită! Nimic nu mai poate fi reparat. Parul e vâlvoi, machiajul nu mai e și sunt plină de semne.
Mă simțeam atat de sexy...
Am auzit ușa, și pe Giulio intrând în cameră.
---Păpușico?
---Aici sunt! Am zis privindu-l din ușa baii. Pantalonii lui sunt deja pe podea și prezervativul este unde trebuie să fie. Câtă eficiență!
---Frumos! O femeie dezbrăcată, care arată ca tine, e visul orcărui bărbat.
---Nu sunt dezbracata. Am pantofii în picioare.
A râs ușor și a vrut să vină spre mine, dar eu tocmai schimbasem planul. Femeia sexy, experimentată și sofisticată, pe care am ținut-o sub pat până să apară Morelli, vrea să conducă și ea. Așa că am preluat comanda.
Chiar și pe tocuri eram scundă față de el, îi ajungeam până la bărbie. Așa că trebuie să îl aduc la orizontală.
Mi-am luat avânt și m-am aruncat în brațele lui. A mers perfect: el m-a prins și gura lui s-a deschis binevoitoare, a fost luat prin surprindere și s-a dezechilibrat.
Din păcate mie îmi plăceau artele, nu matematica așa că nu am calculat bine. În loc să aterizăm în pat și să ne continuăm treaba, am căzut pe muchia patului și ne-am prăvălit amândoi pe jos. LA DRACU!
Am țipat scurt și el a gemut la impactul cu podeaua. Câteva secunde s-a lăsat o liniște de mormânt. Eu sunt prea stânjenită să mai zic ceva, dar Giulio izbucnește în râs. Vreau să spun râs cu lacrimi! Se răstoarnă pe o parte, cu tot cu mine, dar fără să îmi dea drumul din brațe și zice încă zâmbind:
---Asta nu e seara mea! După care se dă puțin în spate și mă privește. Mă apucă de un sfârc și mă strânge tare, facându-mă să gem și continua: De fapt, cred că este cea mai bună seară de până acum.
Și iată-mă din nou topită în brațele lui. Pe podea!
Am dat să mă ridic, dar el m-a prins și m-a întins pe spate.
---Acum mergem până la capăt!
Flacăra din ochii lui a reaprins-o și pe a mea. Nu mai aveam nevoie de preludiu, deja trecusem prin asta de trei ori, așa că Giulio a trecut la partea frumoasă, pe care am așteptat-o atât de mult.
S-a urcat peste mine, mi-a înlănțuit mâinile deasupra capului și a intrat în Venus a mea în timp ce ne sărutam ca dependenții. "Săruturi ca dependenții"...hmm, asta putea sa fie chestia noastră.
---Ah, la naiba, Monalise, ești strâmtă.
Mda...mă gândesc și eu!
Am gemut de placere, de fericire și din adorație față de bărbatul de pe și din mine.
S-a opintit și a intrat până la capăt.
Am scos un scâncet, toți mușchii mi s-au încordat și mi-am strâns ochii de durere când himenul mi s-a rupt.
Am simțit cum mi s-a sfâșiat virginitatea și știu că a simțit și el. S-a prins de micul meu secret.
Am deschis ochii și l-am vazut încremenit deasupra mea, privindu-mă surprins și furios.
---Monalise, ce dracu...?
CITEȘTI
Incurcat cu italianca!
RomanceFemeia este cheia! Femeia a incitat, fascinat si dezbinat. Cleopatra este cunoscuta ca fiind urmasa zeilor, este regina ce a marcat istoria. Maria antoaneta a excelat in a fi regina, a abuzat de placere. Elena din Troia a pornit un razboi memorabil...