Capitolul 8

1.6K 150 13
                                    

Giulio
Am intrat în ea...o dată...de două...de trei ori. De o infinitate de ori până nu am mai avut vlagă. Prima oară în viață pot să spun cu mâna pe inimă: nu mai pot să fac sex!
E dimineață și Monalise s-a hotărât să ia micul dejun pe balcon...Am sfârșit prin a o avea în aer liber pe un scaun.
E în brațele mele, tot așa de zbuciumată de nenumăratele partide ca și mine. Din partea mea lumea poate să se ducă dracu, eu rămân pe scaunul ăsta cu păpușica în brațe.
---Giulio, am amorțit.
---Shh, nu pleci nicăieri!
---Dacă ai vreo idee, te anunț că eu nu mai pot. Nu îmi mai simt bazinul!
Râd în părul ei și mă bucur de senzația de a o ține în brațe. Are dreptate. Trebuie să ne oprim.
Cred ca ne-am pus-o de șase sau șapte ori de când am adus-o de la restaurant și până acum. În ritmul ăsta o să murim amândoi, ea de oboseală și eu de plăcere.
---Hai, păpușico, să mergem în casă.
Ne-am ridicat și ea a fugit repede în duș. Se pare că eu o să folosesc baia din camera de oaspeți. A venit de opt ore și deja e stăpână peste casă.
Apa fierbinte se simte ca un medicament după antrenamentul pe care l-am avut. Săptămâna asta sar peste sală.
Am terminat repede, nu aveam chef sa stau prea mult singur. Vreau să vorbesc cu Monalise și să aflu cum a ajuns aici, dar e încă în baie.
Stau pe pat, așteptând cuminte, ca un cățel bine dresat. Ce face fata asta din mine? Nu credeam că o sâ ajung vreodată să mă bucur că mă simt o javră!
Ascult apa care curge și o aud fredonând ceva în italiană. E prima femeie care face baie aici, de fapt e prima femeie care a intrat în casa mea.
Apa se oprește și aud uscătorul pornind și pe ea cântând în continuare. Fals, dar e plăcut să o ascult. M-aș putea obișnui să mă trezesc așa mereu.
STOP!
Giulio Morelli, ce a fost asta? Nu o sa faci nimic cu ea în fiecare zi! O să o păstrezi în preajma ta și o să te simți bine până îți trece.
O să îmi treacă pasiunea asta pentru ea. Puțin mai greu, dar o să îmi treacă. Din nefericire pentru păpușica, mă cunosc foarte bine.
Iese din baie și intră în dressing fără să mă bage în seamă...se simte ca la ea acasă.
---Ce cauți, păpușico?
---Ceva să pun pe mine. Mi-ai rupt rochia, îți amintești?
---Oricum nu te-aș mai fi lăsat să porți chestia aia.
A intrat din nou în dormitor, îmbrăcată în tricou, care îi venea ca o rochiță și s-a așezat lângă mine pe pat. M-a sarutat scurt și a zis:
---Chestia aia, dragul meu, m-a ajutat să ajung la tine.
---Apropo de asta, cum ai ajuns tu, în miezul nopții, într-un restaurant de interlopi din Queens?
Zâmbetul ei de drăcușor îmi spune că nu o să mă bucur de povestea asta.
---Pai, după ce ai dispărut din apartamentul meu și am tot așteptat să mă cauți, am fost la Angelo Nero, unde mi s-a spus că ai plecat...de tot.
La dracu, sa te văd cum scoți acum cămașa, Morelli!
---Monalise...eu nu...adică nu am planuit asta. Am fost chemat de urgență în State. Nu am vrut să plec așa, fară să spun nimic. Nu am vrut să te folosesc.
---Dar așa s-a simțit, Gio. Ai dispărut și ai lăsat în urmă un buchet de flori.
Am rănit-o...
---Nu am vrut, crede-mă!
---Nu mai contează. Pe scurt eu am hotărât că am nevoie de un concediu și cum nu mai vazusem New York-ul de ani buni...iată-mă. Am o prietenă aici, care a auzit de tine și știe că îți petreci mult timp la Lucky Charm. Prima oară când am încercat să intru am avut probleme cu paza, așa că am convins peștele unei prostituate cu care m-am împrietenit să mă ajute. Așa am ajuns să fiu îmbrăcată cu rochia aia și cu peruca.
Să fiu al naibi, s-a dat drept târfă? Din nou?
Femeia asta avea mare nevoie de cineva care să îi poarte de grijă înainte să se bage în belele și mai mari!
---Monalise, nu te-a învățat nimeni să nu ai încredere în prostituate și pești?
Se uită la mine încercând să pară supărată de remarcă, dar mâna mea e pe sânul ei și știu că s-a topit toată.
---Ba da. Și am fost învățată și să nu vorbesc cu strainii, în special traficanți de arme implicați în mafie.
Lovitură sub centură!
---Ești o neascultătoare. Alte lucruri pe care ar trebui să le știu?
---Ar fi ceva...
O Doamne, acum ce a mai făcut?
---Astăzi este ziua mea!
Oftez. Bine înțeles că este...se putea să avem o zi liniștită?
Ce să fac? Ce să fac? Dacă îi iau flori o să își aducă aminte de cum am plecat cu coada între picioare din Italia. Bijuterii? Am un sentiment că o să i le dau degeaba...nu cred că o impresionează.
Tablouri! S-a entuziasmat în grădina lui Capriosa, când vorbeam despre tablouri.
Bune idei îmi vin!
---Păpușico, o să ieșim la cină în seara asta.
---Giulio! Nu e nevoie de asta!
---Ba este, vreau să îți fac o zi de naștere frumoasă.
A zâmbit ca un drăcușor. Hmm...vrea din nou?
---Am eu alte planuri...și o să avem o zi bună amândoi.
---O să punem planul tau în aplicare acum și o să ieșim la masă pe seară.
---Acum? Gio...
Tricoul meu îi era larg, așa că am început să o pipâi, să o mângâi, să o ciupesc, până când vocea i s-a pierdut între gemete.
O prind de un sfârc și o trag în direcția mea până ajungem să fim alipiți.
---Păpușico?
---Hmm?
Era pierdută printre senzații.
---Te-a luat cineva pe la spate?
Cele două bule albastre s-au deschis și m-au privit.
---Gio! Știi ca nu!
Asta o să se schimbe acum. O prind bine și o întorc pe burtă, cu fața afundată în cearșafuri. S-a lungit ca o pisicuța și așteaptă să fie mângâiată. DE MINE!
E mai mică decât planta de decor pe care o am la parter...dar mă face să mă simt mai bărbat decât am fost vreodată!
Se pare ca luneta mea de tragere mai poate încă o tură...și ce tură.
***
Cât îi ia unei femei să se aranjeze? Se pregătește pentru cina asta de câteva ore. Am mare noroc cu bătrânul Casian, care se pricepe la femei și a cumpărat tot ce trebuie pentru Monalise, inclusiv cadoul.  I-a luat rochie, i-a luat pantofi și o sacoșa de chestii femeiești: farduri, perii de par, chiloți și alte tâmpenii.
Și de când a pus mâna pe pungile de la Casian, Monalise s-a închis în baie.
Mi-am găsit și eu de lucru în ultimele două ore, dar la dracu, am făcut cărare plimbându-mă prin casă.
---Iubito, mai ai mult?
Hopa...cum mi-a scăpat porumbelul ăsta?

Incurcat cu italianca!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum